Węższe, cichsze, wydajniejsze

Od teraz firma ContiTech oprócz części oryginalnych oferuje również odpowiednie rozwiązania dla rynku wtórnego części zamiennych obejmujące paski rozrządu w napędach pompy oleju, w tym paski zarówno w misce olejowej, jak i w układzie rozrządu.
Priorytetem jest zawsze dostarczenie klientowi jak najwyższej jakości. Producenci pojazdów stosują paski w napędzie pompy oleju z różnych powodów. Główne zalety to:
- minimalne rozciągnięcie = większa kontrola,
- mniejsze straty wskutek tarcia = mniejsze zużycie paliwa,
- niezwykle trwała mieszanka gumowa = długi okres użytkowania.
Nowa generacja pasków dla rynku wtórnego jest już dostępna. – Są już obecnie w użyciu w silnikach VW, Forda i PSA. Ponadto pasy napędowe do napędów pompy oleju i rozrządu, które mogą pracować w misce olejowej i zastąpić napęd łańcuchowy, zostaną wkrótce zamontowane w modelach produkcyjnych Opla – mówi Product Manager Adrian Rothschild. Części zamienne dostarczane na rynek wtórny oferowane przez firmę ContiTech zapewniają tradycyjnie wysoką jakość i są także objęte pięcioletnią gwarancją. Jeszcze w tym roku pojawią się kolejne pasy do pomp oleju, a także odpowiadające im zestawy.
Źródło: Informacja prasowa ContiTech