TORK po raz kolejny pomaga biegając

7 maja 2016 roku reprezentacja marki TORK weźmie udział w XII EKIDENIE – Międzynarodowych Mistrzostwach Polski sztafet firmowych. Trzy sztafety pod nazwą TORK 1, 2 i 3 staną na linii startu w warszawskim Parku Szczęśliwickim.
W ten sposób marka TORK będzie wspierać trzy różne organizacje charytatywne powołane na rzecz pomocy dzieciom: Synapsis, Spartanie Dzieciom oraz Komitet Ochrony Praw Dziecka. Zawodnicy każdej sztafety pokonają łącznie dystans równy długości maratonu. Pierwszy zawodnik pobiegnie odcinek 7195 km, dwaj następni po 10 km, a każdy z trzech kolejnych – 5 km. Razem – 42 195 km.
Każdy może wesprzeć tę akcję poprzez wejście na profil jednej z 3 sztafet marki TORK znajdujących się pod poniższymi linkami i dokonanie wpłaty poprzez serwis tpay.com. Liczy się każda złotówka! Na profilach sztafet można także znaleźć informacje na temat fundacji, które wspiera firma SCA oraz szczegóły całej akcji:
https://rejestracja.maratonwarszawski.com/pl/charity/1652
https://rejestracja.maratonwarszawski.com/pl/charity/1653
https://rejestracja.maratonwarszawski.com/pl/charity/1654
EKIDEN jest kolejnym przykładem sportowego zaangażowania pracowników SCA i marki TORK. Już od lat firma chętnie wspiera inicjatywy związane ze sportem. Marka TORK jest od wielu lat sponsorem Tomka Hamerlaka – brązowego medalisty paraolimpijskiego z Aten. Pracownicy firmy SCA dotychczas wzięli udział w wielu sportowych wydarzeniach, m.in.: w zawodach triathlonowych IRONMAN w Gdyni, jubileuszowym maratonie w Sztokholmie, w półmaratonie w Pradze czy Oławskim Biegu Koguta.
Poprzez swoją obecność w różnorodnych akcjach sportowych marka TORK promuje zdrowy tryb życia i jednocześnie zachęca pracowników, aby poprzez aktywność sportową nieśli pomoc potrzebującym. EKIDEN jest przykładem wydarzenia, które pozwala łączyć pasję do sportu z pomaganiem innym. Zaangażowanie marki TORK w takie akcje stało się już czymś naturalnym, jest wpisane w działanie firmy i ma pozytywny wpływ na atmosferę w pracy. Udział w tego typu imprezach wzmacnia także wizerunek marki TORK i całej firmy SCA na rynku i w świadomości użytkowników.
Źródło: Informacja prasowa TORK