Test świateł

Według TÜV NORD ponad 40% kontrolowanych samochodów miało jakieś usterki systemu oświetleniowego.
Cztery lata temu liczba ta wynosiła zaledwie 28%. Niestety, wygląda na to, że ten trend będzie się utrzymywał. Coraz więcej kierowców unika wizyt w serwisach. Przeprowadzanie drobnych napraw oświetlenia we własnym garażu czy pod domem staje się niemożliwe ze względu na skomplikowane systemy oświetleniowe.
W efekcie na drogach jest coraz więcej samochodów z nieprawidłowym oświetleniem, a na tym cierpi bezpieczeństwo ruchu drogowego. W związku z tym firma Hella rozpoczyna we wrześniu akcję, która będzie zachęcać kierowców do kontroli oświetlenia w autach. Oznacza to możliwość dodatkowych zarobków dla hurtowników i warsztatów. Dlatego został opracowany pakiet reklamowy, obejmujący plakaty i ulotki ukazujące wyraźnie wagę oraz konieczność dokonania
kontroli technicznej oświetlenia samochodu. Hurtownicy i serwisanci otrzymają także wsparcie handlowe i techniczne w dziedzinie oświetlenia samochodowego. Informacje obejmują również odpowiednie techniczne argumenty handlowe, numery katalogowe i dane wyposażeniowe różnych produktów, w tym szkice wymiarowe i przekroje.
Aby maksymalnie uprościć procedury naprawcze, dostępne też będą instrukcje techniczne, wyjaśniające w tekstach i na ilustracjach proces montażu lamp dodatkowych oraz zawierające pomocne podpowiedzi.
Więcej informacji: www.hella.pl