System OnStar z nagrodą BusinessCar Techies

Nagrody BusinessCar Techies to branżowe wyróżnienia przyznawane spółkom, których pomysłowe technologie sprawiają, że eksploatacja floty samochodów firmowych staje się łatwiejsza, tańsza, bezpieczniejsza, prostsza i bardziej ekologiczna.
Opel OnStar został zwycięzca w kategorii innowacyjności. - Poziom i różnorodność usług OnStar, jak również dostępność systemu, zapewniły mu głosy sędziów konkursu BusinessCar Techies Awards – powiedział redaktor magazynu BusinessCar Paul Barker.
Opel OnStar jest nowym systemem składającym się z trzech odrębnych funkcjonalności. Po pierwsze, usługi OnStar umożliwiają kierowcom nawiązanie bezpośredniego połączenia z doradcą z centrum obsługi klienta, dzięki czemu mają oni kontakt z asystentem siedem dni w tygodniu przez całą dobę. Przykładowo, w przypadku usługi pobierania celu podróży, kierowca może połączyć się z doradcą, który zlokalizuje wybrany cel i prześle jego adres do systemu nawigacji samochodu. Ponadto system oferuje funkcję reagowania awaryjnego po uruchomieniu poduszki powietrznej, a także technologię ułatwiającą odzyskanie skradzionego pojazdu.
Po drugie, za pomocą systemu Opel OnStar można wykonać zdalnie diagnostykę pojazdu i uzyskać informacje m.in. na temat żywotności oleju, przebiegu i ciśnienia w oponach. Ponadto OnStar może co miesiąc przesłać e-mail z zestawem danych ułatwiających zarządzanie samochodem.
Po trzecie, system otwiera dostęp do sieci Hotspot Wi-Fi 4G dla aż siedmiu urządzeń jednocześnie. Usługa ta jest bezpłatna przez pierwszych 12 miesięcy.
Źródło: Opel, Mototarget.pl