Sto lat Monroe

tenneco
30.3.2016

Tenneco świętuje stuletnią rocznicę powstania Monroe swoją zabawną oraz obfitującą w informacje stroną internetową Monroe100.Com. Ciekawostki z historii, wideo wywiady, gra na urządzenia mobilne oraz wiele innych atrakcji dla pracowników warsztatów samochodowych oraz konsumentów na całym świecie.

W ramach całorocznych obchodów stulecia narodzin kultowej marki Monroe, Tenneco uruchamia zabawną i obfitującą w informacje stronę – www.monroe100.com – skierowaną do pracowników profesjonalnych warsztatów samochodowych oraz konsumentów na całym świecie. Monroe, powołane do życia w 1916 roku, jest powszechnie szanowaną marką komponentów kontroli właściwości jazdy dla branży motoryzacyjnej.

Dzięki swojej nowoczesnej i przyjaznej użytkownikowi formie, idealnie dopasowanej zarówno do urządzeń mobilnych, jak i do komputerów stacjonarnych oraz laptopów, nowa strona internetowa monroe100.com proponuje cały wachlarz interesujących, przyjaznych użytkownikowi treści, opowiadających o historii marki Monroe oraz przypominających konsumentom o wymianie zużytych elementów kontroli właściwości jazdy. Niesłychanie energetyczny film wprowadzający pozwala widzom zobaczyć na własne oczy dynamiczny rozwój marki Monroe na całym świecie, a interaktywne kalendarium umożliwia prześledzenie historii marki aż do czasów pierwszego amortyzatora samochodowego Monroe, zwanego także „Eliminatorem Drgań”.

Użytkownicy strony monroe100.com mogą zapoznać się z sukcesem marki – wystarczy przejść do zakładki „Ściana Chwały” („Wall of Fame”), gdzie wyświetla się szacunkowa ilość amortyzatorów Monroe wyprodukowanych w czasie rzeczywistym. Znajduje się tam także nieprzerwanie rozrastająca się biblioteka wywiadów wideo z czołowymi partnerami marki Monroe, w tym z dystrybutorami części zamiennych, dzielącymi się swoimi przemyśleniami odnośnie stuletniej historii tejże marki.

Na stronie są także dostępne linki do darmowej gry Monroe „Symulator Pracy Mechanika Samochodowego”. Gra polega na tym, że gracz powinien zamontować nowe, wirtualne amortyzatory Monroe w czasie krótszym niż 100 sekund.

Oprócz nowej strony „100 lat”, firma Tenneco oferuje szeroki asortyment materiałów reklamowych z limitowanej edycji, których tematem przewodnim są obchody setnych urodzin marki. Dodatkowe informacje o tej ofercie można uzyskać u przedstawiciela handlowego Tenneco.

www.tenneco.com

Źródło: Informacja prasowa Tenneco

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę