Stanley Black & Decker i FC Barcelona

Podchwyciwszy znaną na całym świecie dewizę FC Barcelona ‘Więcej niż Klub’ (‘More than just a Club’) Stanley Black + Decker obiecuje miłośnikom piłki nożnej na całym świecie ‘więcej niż partnerstwo’ (more than just a partnership’) przedstawiając swoje marki w czasie meczy i umożliwiając wielbicielom piłki dostęp do bogactwa unikalnych doświadczeń.
Bez względu na to, czy jest to możliwość współdzielenia się lotem z drużyną w czasie przelotu na mecz wyjazdowy, lub okazja zdobywania umiejętności od prawdziwych trenerów w ośrodku szkoleniowym FC Barcelona, wszystkie tego rodzaju unikalne działania będą zawsze wspierane obecnością Stanley Black & Decker we wszystkich kanałach dystrybucyjnych klubu. Porozumienie to zostanie oparte na markach elektronarzędzi, narzędzi ręcznych i ochrony, STANLEY, BLACK + DECKER, DeWALT i FACOM.
Oficjalnie przedstawiony w czasie uroczystości prasowych na legendarnym stadionie Camp Nou, Stanley Black & Decker nazwany został ‘Oficjalnym Globalnym Partnerem FC Barcelona,’ STANLEY - ‘Oficjalnym i Wyłącznym Partnerem w zakresie Narzędzi i Ochrony FC Barcelona,’ DeWALT - ‘Oficjalnym Partnerem w Zakresie Elektronarzędzi FC Barcelona,’ BLACK + DECKER - ‘Oficjalnym partnerem FC Barcelona’, a FACOM - ‘Oficjalnym Partnerem w Zakresie Profesjonalnych Narzędzi FC Barcelona’.
Strategiczne partnerstwo umożliwi zwiększenie obecności w mediach jednej z najbardziej uznanych na całym świecie marek narzędzi, które obejmować będzie reklamy podświetlane LED w czasie transmisji globalnych cotygodniowych meczów drużyny do ponad 200 krajów, reklamy w kanale Barca TV, na stronie internetowej, platformie mediów społecznych klubu, które odwiedzane są przez ponad 320 milionów fanów i kibiców, co jest znacznie większą liczbą, niż w przypadku jakiejkolwiek innej drużyny na świecie.
Przemawiając w czasie uroczystości rozpoczęcia z udziałem prasy, Scott Bannell, VP Brand Management & Licensing w firmie Stanley Black & Decker, powiedział: “To partnerstwo z FC Barcelona dowodzi naszych ciągłych inwestycji i stałego zaangażowania w sport w ogóle, a w szczególności w świat piłki nożnej. Zapewnia dostęp do doskonałej sceny do prezentowania portfela marek Stanley Black & Decker i interakcji z naszymi klientami dzięki dostarczaniu ekscytujących treści i promocji na wszystkich rynkach globalnych.
Porozumienie umożliwia markom STANLEY, BLACK+DECKER, DeWALT i FACOM współpracę w zakresie wspólnie oznakowanych marką elementów i kampanii promocyjnych z FC Barcelona, które obejmują rozmaite formy, poczynając od biletów na mecze, podpisanych produktów i spotkań z graczami, aż do podróży typu VIP, zindywidualizowanych zastosowań i treści mobilnych.”
Earle Smola, Director of Brand Design & Sponsorships firmy Stanley Black & Decker, dodał: “W celu zmaksymalizowania nowego partnerstwa wśród licznej bazy fanów Football Club Barcelona, jak również naszych własnych klientów na całym świecie, stworzymy szereg niezwykłych promocji marketingowych zarówno w oparciu o tradycyjne, jak i internetowe środki przekazu. W powiązaniu z specjalnymi promocjami wewnątrzklubowymi i unikalnymi wydarzeniami na żywo, to partnerstwo dodatkowo podkreśli globalną renomę marki naszych docelowym kluczowym odbiorcom. W przyszłym miesiącu w 19 krajach rozpocznie się promocja konkursu 2015 Global Striker Challenge, w wyniku której laureaci i gości będą przybywać do Barcelony z całego świata na początku 2015 roku, aby wziąć udział w wydarzeniach klubu FC Barcelona.” Więcej informacji dotyczących tegorocznego konkursu Striker Challenge, jak również wiadomości dotyczące ostatnich dwóch konkursów Striker Challenge znaleźć można pod adresem www.stanleytools.eu/striker-challenge