Spies Hecker przedstawia Cobrę

30.10.2013
Chromy i stal nadają charakter, a jedyny w swoim rodzaju airbrush duszę rękodziełu wykonanemu przez Hollister's. Nie można przejść obojętnie obok niepowtarzalnego choppera o obniżonym zawieszeniu, wysuniętym przodzie i szprychowanych kołach.

Przejażdżka nim dostarcza niezapomnianych doznań. Pozycja z nogami wysuniętymi daleko do przodu, szeroko rozstawionymi rękoma oraz ta satysfakcja, że w trasie nie spotkamy drugiego takiego samego sprawiają, że choppery mają coraz więcej zagorzałych fanów również w Europie.

Ojcowie dzieła

Całość - od ram po koła - została wyprodukowana w jednym zakładzie w Schwarzwaldzie, w Niemczech i ręcznie zamontowana przez zespół Volkera Sichlera.
Historia zakładu ma swój początek w 1986 roku wraz z przerobieniem pierwszego Harley‘a. "Przez ostatnie 25 lat zdążyliśmy wykształcić swój własny styl, ale stale poszukujemy tego idealnego, wyjątkowego kształtu," powiedział Sichler, właściciel firmy i pasjonat dwukołowców.

Ręczna robota

W Hollister's perfekcja to podstawa - od pomysłu po wykończenie. Trzech pełnych pasji i zapału wizjonerów buduje te niesamowite maszyny, oddając swojemu zamiłowaniu całe serce. Olbrzymią wagę przywiązują do bezpieczeństwa, designu i osiągów. Ponadto, Hollister's jest jednym z niewielu producentów motocykli, którzy są w posiadaniu europejskiej homologacji typu WE.
"Obecnie nasze pojazdy jeżdzą nie tylko po europejskich szosach, ale można je spotkać również w Indiach, Arabii Saudyjskiej i Australii", powiedział Sichler.

Uwielbiając nietuzinkowe zadania firma Hollister's podjęła się projektu powierzonego przez markę Spies Hecker - "Cobra". Motywem wykończenia motoru jest łuska węża. Ramy, elementy stalowe i wahacz poprzeczny (element niezależnego zawieszenia kół przednich) zostały w całości wykonane na miejscu. Nawet aluminiowe szprychy zostały ręcznie zrobione i polakierowane.

Lakier bazowy Permahyd Hi-TEC 480

Mówiąc o lakierowaniu, zespół Sichlera jest znany z doskonałego wykończenia budowaych maszyn. Aplikują kilka warstw lakieru bezbarwnego, a jako bazę stosują zaufany system nowej generacji Permahyd Hi-TEC 480 marki Spies Hecker.

„Jeśli chce się osiągnąć perfekcję, nie można iść na kompromis. Bezwzględnie należy stosować najlepsze produkty dostępne na rynku", powiedział Sichler.

Specyfikacja techniczna Cobry
Silnik:TP 121, 2.1 L
Moc:122 KM
Masa:285 kg
Koła: 11 cali (przód), 11.5 cala (tył)

Spies Hecker - po prostu bliżej. Więcej informacji o firmie: http://www.spieshecker.pl/

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę