Schaeffler stawia na technologie przyszłości, innowacyjne zestawy naprawcze oraz usługi
Na targach Automechanika DIGITAL PLUS, które odbędą się w dniach 14–16 września 2021 r., Schaeffler, jako globalny dostawca dla sektora motoryzacyjnego i przemysłowego, udzieli odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące motoryzacyjnego rynku części zamiennych przyszłości.
- Dział Schaeffler Automotive Aftermarket będzie miał własny wirtualny showroom na tegorocznych targach Automechanika DIGITAL PLUS
- Schaeffler zaprezentuje się jako innowator w dziedzinie wdrażania nowoczesnych technologii na niezależnym rynku motoryzacyjnych części zamiennych
- Kolejnym kluczowym obszarem będą rozwiązania, takie jak „Zdalne wsparcie”, które pomagają warsztatom w ich codziennej pracy w czasach coraz większej złożoności systemów
Rynek części zamiennych przechodzi okres radykalnych zmian. Megatrendy cyfryzacji i e-mobilności są już od dawna obecne w branży motoryzacyjnej. Budowa pojazdów oraz części jest coraz bardziej skomplikowana, a przez to zmianom podlega także serwis takich samochodów.
Na targach Automechanika DIGITAL PLUS, które odbędą się w dniach 14–16 września 2021 r., Schaeffler, jako globalny dostawca dla sektora motoryzacyjnego i przemysłowego, udzieli odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące motoryzacyjnego rynku części zamiennych przyszłości: Jaki wpływ będą miały zmiany technologiczne na rynek części zamiennych? W jaki sposób warsztaty będą mogły nadal wykonywać naprawy wydajnie, w sposób profesjonalny i z zyskiem?
Na swoim wirtualnym stoisku firma zaprezentuje się jako dostawca i partner, który wykorzystuje nowe technologie do generowania możliwości biznesowych dla dystrybutorów i warsztatów. – Koncentrujemy się na potrzebie naszych klientów w zakresie opłacalnych, przyszłościowych rozwiązań naprawczych. Co więcej, dzięki współpracy z nami, warsztaty będą również wyposażone w profesjonalne i przynoszące zysk usługi w przyszłości. Poprzez naszą wirtualną wystawę targową możemy pokazać, że nowe media oferują doskonałe możliwości interakcji z klientami dla rynku części zamiennych. Chcemy naszą wiedzą w tym temacie podzielić się zarówno z dystrybutorami, jak i warsztatami – tłumaczy Jens Schüler, prezes GKAM, Global Sales and marketing Schaeffler Automotive Aftermarket.
Zorientowanie na rynek i wysoce innowacyjne technologie
W ramach swojej cyfrowej wystawy Schaeffler koncentruje się na dwóch aspektach: rozwiązaniach „zorientowanych na rynek” i „przyszłościowych”. Zorientowanie na rynek oznacza identyfikowanie potrzeb klientów i oferowanie rozwiązań dostosowanych do indywidualnych potrzeb, od oferty części podwozia marki FAG i zestawów INA FEAD do silników spalinowych i systemów hybrydowych, po rozwiązania do naprawy układów napędowych LuK. Równie ważne jest zapewnienie przyszłościowych rozwiązań: – Schaeffler jest pionierem w czasach fundamentalnych zmian w branży. Nasza działalność od zawsze polega na wprowadzaniu nowych technologii na rynek części zamiennych. Podczas targów Automechanika DIGITAL PLUS pokażemy, że jako Grupa już teraz pracujemy nad rozwiązaniami przyszłości w postaci zarówno produktów, jak i usług. Obecnie nie tylko oferujemy naszym klientom odpowiednie produkty, ale jesteśmy odpowiednio przygotowani do technologicznej zmiany na mobilność elektryczną – dodaje Jens Schüler
Indywidualne zdalne wsparcie
Ale to nie wszystko. Schaeffler zaprezentuje także swoje „Zdalne wsparcie”, czyli rozwiązanie, które w przypadku pytań technicznych łączy warsztat z usługa Schaeffler REPXPERT w czasie rzeczywistym za pośrednictwem smartfonów lub tabletów. System zdalnego wsparcia przesyła na żywo obraz z warsztatu do platformy REPXPERT. Pozwala to na udzielenie odpowiedzi na pytania dotyczące procesu naprawy, przy jednoczesnym zobrazowaniu kolejnych kroków w pojeździe.
Stoisko Schaeffler w hali 3 we Frankfurcie zapewni również wgląd w usługę zdalnego wsparcia. Schaeffler udostępni silnik, w którym odwiedzający będą mogli samodzielnie wymienić napinacz paska przy użyciu usługi zdalnego wsparcia Schaeffler REPXPERT.
– Dzięki tej technologii wprowadzamy usługę, która pozwala nam udzielać warsztatowi realnej pomocy w czasie rzeczywistym w przypadku złożonych pytań, które pojawiają się podczas naprawy pojazdu – wyjaśnia Schüler.
W ramach przygotowań do rozpoczęcia targów we wrześniu, Schaeffler umieścił na swojej stronie internetowej informacje na temat „Warsztatu jutra” https://aftermarket.schaeffler.pl/pl.
Na stronie internetowej będą regularnie pojawiać się historie i wywiady z ekspertami z branży, warsztatami oraz specjalistami Serwisu Technicznego.
Źródło: Schaeffler Polska