Wystartowała kampania Clarios, producenta akumulatorów m.in. marki VARTA „Bezpieczni w drodze”, zadbajmy o bezpieczeństwo najmłodszych uczestników ruchu

Wystartowała kampania Clarios – VARTA: „Bezpieczni w drodze” Clarios

Startuje druga edycja ogólnopolskiej kampanii „Bezpieczni w drodze” z VARTA! Akcja ma na celu zadbanie o najmłodszych uczestników ruchu drogowego. Po ubiegłorocznej odsłonie kampanii, marka VARTA po raz kolejny zaprasza dzieci, rodziców i szkoły do wspólnej troski o bezpieczeństwo na drogach. Kampania potrwa przez kolejne miesiące – od września do lutego.

Kampania została zainicjowana konkursem dla szkół podstawowych i ma na celu nie tylko zachęcanie do noszenia elementów odblaskowych, ale również kształtowanie wśród najmłodszych właściwych nawyków w ruchu drogowym.

Powiązane firmy

Clarios Poland Sp. z o.o.

Jak podkreśla Magdalena Broszkiewicz, Regional Marketing Manager VARTA: – Wrzesień to okres powrotu dzieci do szkół po przerwie wakacyjnej, co wiąże się ze wzrostem natężenia ruchu drogowego. Bezpieczeństwo na drodze zależy zarówno od kierowców, jak i od odpowiedzialnego zachowania pieszych oraz rowerzystów. Dlatego już drugi rok z rzędu prowadzimy w mediach społecznościowych kampanię VARTA „Bezpieczni na drodze”, skierowaną nie tylko do najmłodszych ale do każdego uczestnika ruchu drogowego. Zachęcamy do odwiedzania naszych profili na Facebooku i Instagramie, gdzie znajdziecie podstawowe informacje, porady i praktyczne wskazówki a także konkursy związane z tematyką bezpieczeństwa w ruchu drogowym.

bezpieczni w drodze 2025 źródło: Clarios VARTA

W ramach kampanii zaplanowano:

  • ogólnopolski konkurs dla szkół, w którym wybranych 15 placówek zyska po 300 odblasków dla swoich uczniów,
  • bezpieczną strefę w ramach East Side Drift powered by VARTA w dniach 5-6 września 2025 r.,
  • interaktywne treści w mediach społecznościowych – quizy, ankiety, filmy i treści edukacyjne uczące dobrych praktyk na drodze,
  • bezpłatną dystrybucję odblasków dla dzieci i dorosłych w całej Polsce.

Kampania będzie prowadzona głównie poprzez działania online, które mają dotrzeć do odbiorców w całej Polsce. Chcesz wiedzieć, jak dbać o bezpieczeństwo najmłodszych na drodze? Więcej szczegółów – na social mediach marki VARTA. 

Źródło: Clarios 

Tagi artykułu

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę