Program lojalnościowy TRW-Diamonds

13.6.2013
Firma TRW ogłosiła promocję na amortyzatory oraz części do układów kierowniczych i zawieszeń, za które otrzymuje się podwójną ilość punktów-diamentów. Promocja potrwa do września 2013 roku, a zebrane diamenty mogą zostać wymienione na atrakcyjne, wartościowe nagrody.
,,Prowadzona obecnie kampania Corner Module 2013 ma na celu promocję naszych produktów z grupy układów kierowniczych, elementów zawieszeń i amortyzatorów", wyjaśnił Alexander Knorn, rzecznik TRW ds. TRW-Diamonds.

,,Wprowadzona promocja to kolejny punkt wspierający prowadzoną przez nas kampanię. Świętujemy w ten sposób drugie urodziny naszego programu lojalnościowego i kontynuujemy popularyzację bezpieczeństwa jazdy wśród jeszcze szerszego grona odbiorców. TRW przykłada olbrzymią wagę do kwestii jakości części motoryzacyjnych, dzięki czemu mechanicy wiedzą, że kiedy montują w pojeździe część TRW, będzie ona pracować dokładnie tak, jak przewidział to producent pojazdu.

"Zasady promocji są bardzo proste. Po rejestracji na stronie: www.trwdiamonds.com, do uczestnika zostaje wysyłany pakiet powitalny, w skład którego wchodzą specjalne naklejki na koperty, zawierające nasz adres zwrotny oraz indywidualny numer użytkownika. Następnie uczestnik programu wysyła zebrane etykiety produktów TRW w kopercie z tą naklejką. Po otrzymaniu przesyłki naklejka ta jest skanowana w celu identyfikacji użytkownika i przypisania mu punktów za przesłane etykiety, a następnie za pośrednictwem emaila przesłana zostaje informacja o ilości zebranych na koncie ,,diamentów".

Program ma zasięg ogólnoeuropejski i funkcjonuje na terenie następujących krajów: Austria, Belgia, Francja, Niemcy, Holandia, Polska, Portugalia, Hiszpania oraz Wielka Brytania. Strona internetowa jest dostępna w ośmiu językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, portugalskim, rosyjskim, polskim i tureckim.

,,To pierwszy program lojalnościowy przewidziany specjalnie dla niezależnego rynku części zamiennych w Europie. Nasi klienci donoszą nam, że program TRW-Diamonds został dobrze przyjęty, a wybór nazwy programu okazał się być trafny, gdyż poza wspaniałymi nagrodami, niesie ze sobą nawiązanie do będącej od zawsze znakiem rozpoznawczym TRW wysokiej jakości oferowanych produktów, oraz biegłość i doświadczenie w inżynierii, produkcji i projektowaniu części", powiedział Knorn.

,,Pod względem rozwoju biznesu TRW, odnotowaliśmy dwucyfrowy wzrost wskaźnika sprzedaży części wspieranych przez dedykowane kampanie, bazujące na premiach diamentowych, jak kampania z roku 2012, poświęcona hamulcom bębnowym i układom uruchamiającym. Jesteśmy przekonani, że program poświęcony układom kierowniczym, układam zawieszenia i amortyzatorom odniesie równie duży sukces".

Więcej informacji dostępnych na stronie: www.trwdiamonds.com

 

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę