AutoExpert
Reklama
Reklama

Posiadanie własnego auta stanie się jeszcze łatwiejsze dzięki nowej platformie stworzonej przez Inchcape Polska

Preview
Inchcape Polska
10.8.2021
Reklama
Reklama

W sieci kupuje już 73 proc. internautów. Stanowi to wyzwanie dla wielu firm, w tym również dla tych z branży motoryzacyjnej. Umiejętność wyjścia naprzeciw potrzebom cyfrowego klienta, który oczekuje wygodnych i kompleksowych rozwiązań, pozwalających na szybkie załatwienie sprawy bez wychodzenia z domu, to klucz do zbudowania przewagi konkurencyjnej i sukcesu w biznesie. Odpowiadając na oczekiwania  klientów, Inchcape Polska wdraża nowe narzędzie cyfrowe – platformę miniabonament.pl, która pozwala na wynajem auta i przeprowadzenie całego procesu online. Z rozwiązania mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, jak i instytucjonalni.

Firma Inchcape Polska, autoryzowany dealer BMW i MINI, uruchomiła platformę miniabonament.pl, umożliwiając wynajem lub leasing wybranego modelu MINI wraz ze wszystkimi formalnościami bez wychodzenia z domu. Narzędzie to umożliwia wybór auta z gamy modelowej MINI, wskazanie formy finansowania, ubezpieczenia, a także wygenerowanie i podpisanie umowy. W razie wątpliwości można skorzystać z pomocy zespołu doświadczonych doradców. Płatności również odbywają się online, a cały proces można zamknąć nawet w 72 godziny. Zakupu można dokonać także hybrydowo, czyli przed ostatecznym wyborem umówić się na jazdę testową w salonach w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu. Co ważne, to klient decyduje o długości obowiązywania umowy.

Reklama

Wybierając MINI przez internet, w ramach jednej opłaty klient ma zagwarantowane m.in. ubezpieczenie (OC+AC+NNW), naprawy, serwis, a także zakup, wymianę i przechowywanie opon. Co ważne, Inchcape zajmie się też rejestracją auta, dzięki czemu po odebraniu go z salonu użytkownik może od razu wyruszyć w podróż.

Rozwiązanie przygotowane przez Inchcape Polska wpisuje się w potrzeby polskich konsumentów. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez AdColony dla Mobiem, Polacy coraz częściej i chętniej kupują samochody w 100 proc. przez internet – niemal co trzeci z nich kupił swój samochód całkowicie online. Wiele wskazuje na to, że zainteresowanie cyfrową formą zakupów dóbr wartościowych będzie dalej rosło.

Reklama

Źródło: Inchcape Polska

Reklama

O Autorze

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama