#pomagamypomagać – pierwsze warsztaty otrzymały pomoc
Chęć niesienia pomocy to jeden z nadrzędnych celów akcji #pomagamypomagać. W związku z prowadzonymi działaniami, pierwsze warsztaty otrzymały już materiały, które pomogą im funkcjonować w tym ciężkim okresie. Na jaką jeszcze pomoc mogą liczyć mechanicy ze strony Inter Cars i dostawców części?
Wszystkie pakiety ochronne oraz ulotki w formacie A4 zostały już skompletowane i są sukcesywnie wysyłane do klientów. Jako pierwsze pakiety otrzymały serwisy z sieci Q Service Castrol i Q-Service Truck. Do kolejnych warsztatów materiały również docierają.
#pomagamypomagać to pomoc dla właścicieli warsztatów, którzy zmagają się dzisiaj z wieloma problemami. Z jednej strony jest to zmiana podejścia do prowadzenia biznesu i reagowania na bieżące wydarzenia, a z drugiej są to problemy wnikającej ze zmniejszającej się liczby klientów w warsztacie w czasie pandemii koronawirusa.
Inter Cars wspólnie ze swoimi Partnerami biznesowymi proponuje warsztatom wsparcie i chęć niesienia pomocy w rozwiązywaniu problemów, na które nikt nie był przygotowany.
Oprócz pakietów ochronnych Inter Cars przygotował dla klientów inne narzędzia, które mają za zadanie pomóc przetrwać warsztatowcom ten ciężki czas. Są to m.in. treści marketingowe, które mają za zadanie zachęcić kierowców do wizyty w warsztacie, a także bezpłatne webinary, pomagające poszerzyć wiedzę, tak cenną w tym trudnym czasie. Do tej pory odbyły się dwie sesje szkoleń, kolejna zaplanowana jest na czwartek 23 kwietnia.
Akcja #pomagamypomagać wspierana jest przez czołowych dostawców części i środków smarnych. Są to Castrol, ZF Aftermarket, Bosch, Schaeffler, Mann Filter, Filtron, Delphi, Febi, Varta /Clarios, Contitech, Valeo, Osram, Magneti Marelli, Vredestein, Bridgestone i Goodyear.
Źródło: Inter Cars