Podwójny sukces firmy MANN-FILTER w konkursie German Brand Award 2025

Marka MANN-FILTER została dwukrotnie wyróżniona w tegorocznym konkursie German Brand Award za wyjątkową pracę nad marką. MANN+HUMMEL zdobywa nagrody w kategoriach „Excellence in Brand Strategy and Creation, Brand Communication – 360° Campaign” oraz „Brand Efficiency of the Year”. Prestiżowa ceremonia wręczenia nagród odbyła się w uroczystej atmosferze w Berlinie.
Dwukrotnie nagradzany projekt „Nowy projekt opakowań” w szczegółowy sposób prezentuje nowe pudełko MANN-FILTER w ramach międzynarodowej kampanii komunikacyjnej 360° – za pośrednictwem wszystkich istotnych kanałów. Miks komunikacji crossmediowej łączy działania online i offline, jest skierowany zarówno do grup docelowych B2B, jak i B2C i obejmuje m.in. konkurs oraz różnorodne działania POS.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z tych nagród i niezwykle dumni z naszej pracy nad marką. Nagrody trafiają do całego zespołu naszej marki oraz do naszej partnerskiej agencji Fact z Kirchheim/Teck, z którą wspólnie zrealizowaliśmy udaną kampanię naszego nowego projektu opakowania. Po raz kolejny potwierdzają one siłę innowacji i wiodącą rolę naszej silnej marki w globalnej komunikacji marki w branży motoryzacyjnej – mówi Mario Milinovic, Brand Manager w MANN-FILTER.
Nagrody zostały przyznane przez Radę ds. Wzornictwa, jedną z wiodących instytucji zajmujących się kompetencjami w zakresie projektowania i marki w Niemczech. German Brand Award jest jednym z najważniejszych niemieckich wyróżnień za doskonałe zarządzanie marką, zrównoważone kampanie i wyjątkowe projekty marketingowe – i jest ważnym potwierdzeniem konsekwentnej i skutecznej pracy nad marką.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Źródło: MANN-FILTER