Podsumowanie Roadshow AkzoNobel: tournée po dwunastu krajach regionu EMEA

Podsumowanie Roadshow AkzoNobel: tournée po dwunastu krajach AkzoNobel

Event „From Start to Refinish: The Productivity Drive 2025” zorganizowany przez AkzoNobel Vehicle Refinishes dobiegł końca. Oto najważniejsze fakty dotyczące wydarzenia, przedstawione w liczbach: inicjatywa trwała 10 tygodni, 2 oznakowane firmowe pojazdy odwiedziły w tym czasie 43 różne lokalizacje. W spotkaniach udział wzięło ponad 4000 uczestników, którzy zapoznali się z zaawansowanymi technologiami z dziedziny renowacji pojazdów. Roadshow dotyczył 12 krajów z regionu EMEA i dedykowany był branży blacharsko-lakierniczej. 

Początek wydarzenia to 23.04.2025 r., miejsce rozpoczęcia trasy: Madryt w Hiszpanii. Koniec roadshow wypadał 26.06.2025 r. w brytyjskim Didcot. W evencie aktywnie uczestniczył popularny w sieci internetowej lakiernik Painter Isse – wziął On udział w spotkaniach z publicznością w Danii, w Niemczech i we Włoszech (w Bolonii wspierał team AkzoNobel podczas międzynarodowych motoryzacyjnych Targów Autopromotec).

AkzoNobel ENEA 2025 źródło: AkzoNobel

Co i gdzie prezentowano? 

AkzoNobel m.in odwiedzało swoje europejskie Centra Szkoleniowe (ATC) – celem była prezentacja nowoczesnych technologii kabin lakierniczych, pokazanie jak wpływają one na poprawę komfortu pracy oraz jak zwiększają efektywność przeprowadzanych napraw pojazdów. Kluczowym momentem roadshow stało się uroczyste otwarcie nowego punktu szkoleniowego w Montataire, we Francji. To tutaj właśnie udostępniono w pełni elektryczną kabinę lakierniczą, z systemem odzysku ciepła, który znacząco redukuje zużycie energii.

W każdej z odwiedzonych lokalizacji pokazano działanie wodorozcieńczalnych lakierów bazowych: Sikkens Autowave Optima & Lesonal Ultimate Basecoat WB. Produkty te wyróżniają się:  skróconym czasem aplikacji, mniejszym zużyciem materiałów oraz zwiększeniem trwałości powłoki, co – wedle założeń firmy – gwarantuje osiągnięcie wysokiej jakości efektów końcowych. Oprócz pokazów na żywo, uczestnicy eventu mogli poznać pełen ekosystem technologii, narzędzi cyfrowych i usług AkzoNobel, w tym:

  • Refinish+,
  • PaintPerformAir,
  • ColorMatchic.
AkzoNobel stoisko event 2025 źródło: AkzoNobel

Bezcenny kontakt na żywo

Promowane rozwiązania mają wspierać klientów AkzoNobel w optymalizacji procesów, zwiększeniu wydajności oraz realizacji celów zrównoważonego rozwoju w sposób mierzalny. Ignacio Román Navarro, Dyrektor Biznesowy ds. Motoryzacji i Renowacji Pojazdów w regionie EMEA, zaznacza, że cała inicjatywa stanowiła znakomitą okazję do bezpośredniego kontaktu z profesjonalistami, którzy na co dzień korzystają z produktów AkzoNobel. Bez wąpienia największą zaletą roadshow był bezpośredni kontakt z publicznością, a także możliwość naocznego przekonania się, jak działają konkretne rozwiązania i jakie możliwości daje współpraca z firmą. 

Źródło: AkzoNobel

Tagi artykułu

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę