Nowości i zmiany w cairo.B2B WEBTERMINAL
Firma CAIRO-soft udostępniła klientom nową wersję systemu cairo.B2B WEBTERMINAL – 1.30.
Nowości i zmiany:
- Nazwa koszyka -> Dodanie możliwości opisania koszyków własnymi nazwami
- Reklamacje – status -> w zakładce Reklamacje, została dodana kolumna „STATUS”, która jest pobierana z systemu ERP. Dodatkowo wprowadzono możliwość przefiltrowania reklamacji według kolumny „STATUS”
- Wyszukiwanie wg VIN -> wyświetlanie numeru VIN w wynikach wyszukiwania po którym pojazd był wyszukiwany
- Promocje – stara cena/nowa cena -> W wynikach wyszukiwania dodano informację o cenie przed promocją. Cena jest widoczna tylko gdy klient wyszukuje towary w swoich cenach.
- Weryfikacja dostępów do Tecdoc -> wprowadzenie nowej opcji kontroli licencji tecdoc.
- Dokumenty > Potwierdzenie odbioru – informacja o zakresie czasowym -> w zakładce Dokumenty->Potwierdzenie odbioru, dodano informację z jakiego przedziału czasowego są wyświetlane dokumenty możliwe do potwierdzenia.
- Podsumowanie zamówienia – oczekiwanie na realizację -> w podsumowaniu zamówienia dodanie grafiki informującej o oczekiwaniu na zakończenie kompletowania zamówienia przez system ERP.
- REZERWACJE – eksport zaznaczonych do CSV -> w widoku Rezerwacji dodano funkcjonalność eksportu do pliku csv wszystkich/zaznaczonych pozycji lub wszystkich/zaznaczonych pozycji gdzie ilość blokowana towarów jest większa od 0
- Opis towaru – dodano obsługę tagu img.
- Usprawnienia w blokowaniu towarów do sprzedaży dla klientów z poszczególnych krajów lub nieposiadających certyfikatu upoważniającego do zakupu danego towaru
- Poprawki wizualne w koszyku
- Optymalizacja wyszukiwania według nazwy
- Ujednolicenie sposobu wyświetlania liczb w podsumowaniu zamówienia w kolumnach ilość zamawiana/ilość blokowana
Kontakt: Dział serwisu oprogramowania / HELPDESK
+48 89 533 95 07
helpdesk@cairo.pl
Źródło: CAIRO-soft