Nowe opony w ofercie Inter Cars

Asortyment oferowanych przez Inter Cars SA opon poszerzył się o dwie nowe marki opon: Interstate oraz Membat. Mimo, że znacznie różnią się od siebie stażem, to obie są już dobrze znane klientom na polskim rynku.
Interstate
Pierwsza z nich znana jest polskim klientom już od kilkunastu lat i zdążyła pozyskać stabilny udział w krajowym rynku wymiany. Atutem marki jest jej dobra rozpoznawalność osiągnięta dzięki prowadzonej już od wielu lat globalnej dystrybucji, budowanej zawsze w oparciu o ścisłą współpracę z siecią dystrybutorów będących liderami branży na swoich rynkach.
Podstawową grupę opon na sezon zimowy stanowi rodzina bieżników z oznaczeniem IWT:
• IWT – 2 EVO
• SUV IWT – 3D
• VAN IWT – ST
Poza tym warto wspomnieć o niezwykłej popularności (zwłaszcza wśród klientów na południu Polski) bieżników z grupy WinterClaw - bieżników masywnych, przystosowanych, także do kolcowania i dobrze radzących sobie nawet w największych śniegach. Pełną ofertę opon zimowych do samochodów osobowych i dostawczych można obejrzeć na stronie producenta www.interstate-tires.com/winter-program.
Opony marki Interstate znane są przede wszystkim z szerokiej i ciągle rozwijanej palety rozmiarów i dobrej relacji ceny do jakości. Aktualnie rozbudowywana jest oferta opon ciężarowych, której wprowadzenie do dystrybucji w Polsce planowane jest w przyszłym roku.
Opony Membat
To stosunkowo nowa propozycja dla branży oponiarskiej – wprowadzono je do sprzedaży w roku 2012. Już w pierwszym sezonie sprzedaży spotkały się ze znakomitym przyjęciem zarówno ze strony punktów wymiany opon, jak i klientów finalnych. Udany debiut marka zanotowała nie tylko w Europie, jednak odbiorcy w Hiszpanii, Włoszech, Francji i Polsce docenili ją szczególnie.
Pozytywne opinie na temat opon Membat można znaleźć w internecie - jeden z użytkowników napisał: „Pewnie markowe opony za 350 zł za sztukę przy ekstremalnej jeździe są o niebo lepsze, ale do normalnej jazdy, normalnej eksploatacji Membaty są idealne. Uważam, że za taką cenę nikt nie spodziewałby się takich dobrych opon.” Opinia ta trafnie oddaje podejście, jakie towarzyszyło hiszpańskim twórcom tej marki – ich celem było stworzenie nowoczesnej marki budżetowej o przystępnej cenie, korzystnie wyróżniającej się jakością na tle licznych konkurencyjnych opon produkowanych w Azji.
Warto przy tym zauważyć, że zdecydowana większość oferowanych rozmiarów posiada etykiety na poziomie C-C, co w tej klasie opon świadczy o bardzo dobrych wynikach testów w obszarach zużycie paliwa i hamowanie na mokrej nawierzchni. Szczegóły oferty dotyczącej obu nowych marek opon można uzyskać u przedstawicieli handlowych Inter Cars SA lub dzwoniąc na infolinię 801 80 20 20 (opcja wyboru 1 – OPONY).







