Nowe części silnikowe od Delphi

Delphi
14.11.2017

Delphi Product & Service Solutions ulepsza swoją ofertę części układu silnika dzięki nowym, pierwszym na rynku technologiom OE.

Aby sprostać wyzwaniom wciąż zwiększającej się ilości elektroniki w nowoczesnych pojazdach, Delphi Product and Service Solutions wprowadza na rynek części zamiennych przepustnice powietrza oraz linię czujników temperatury spalin. Dodanie ich do już i tak obszernego katalogu części układu silnika skutkuje zwiększeniem oferty dostępnej w Europie do 2 400 części, obejmując ponad 16 000 zastosowań.

Powiązane firmy

Delphi Technologies

Z uwagi na tempo z jakim zwiększa się poziom technologiczny i ilość elementów elektrycznych w dzisiejszych pojazdach, możliwość dostępu do odpowiednich części staje się niezmiernie ważna – wyjaśnia Alex Ashmore, prezes Delphi Product & Service Solutions. – Współpracując z producentem części OE takim jak Delphi, warsztaty, dystrybutorzy oraz pośrednicy handlowi uzyskają aktualny dostęp do technologii OE, jak również narzędzi diagnostycznych, danych serwisowych i ekspertyzy technicznej. Co więcej umocni to ich pozycję w korzystaniu ze znacznych możliwości biznesowych, jakie za tym idą.

Nowa linia dziewięciu przepustnic powietrza o jakości OE, jako pierwsza wprowadzona przez firmę Delphi na aftermarket, pasuje do kluczowych układów takich jak Citroën oraz Peugeot. Zlokalizowana pomiędzy chłodnicą międzystopniową a turbosprężarką przepustnica powietrza działa jak zawór motylkowy, dostosowując temperaturę i ciśnienie powietrza wychodzącego z turbosprężarki przed zdecydowaniem czy ma ono zostać przekazane do chłodnicy międzystopniowej, czy też ją minąć.

Firma Delphi wprowadziła także nową linię czujników temperatury spalin jakości OE, które posiadają platynowe, rezystywne urządzenie pomiaru temperatury oraz kształt zamkniętego czubka. Dzięki temu rozwiązaniu możliwe jest zapewnienie stabilnej wydajności w szerokim zakresie temperatur (-40°C do 1.500°C), jak również niezwykle szybki czas aktywacji – skok do 300°C zajmuje 11 m/s. Nowa linia obejmuje ponad 400 zastosowań, w tym BMW, Fiat, Ford, Mercedes i Volkswagen.

Jako producent technologii układów przeniesienia napędu wciąż będziemy zapewniać naszym klientom aktualne, nowe produkty związane z układem silnikowym, które odpowiadają potrzebom rynku – kontynuuje Ashmore. – Naszym celem jest ciągły rozwój naszej linii, poszerzając ją o dalsze odnogi i nowe produkty zaplanowane na rok 2018.

Źródło: Delphi

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 11 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę