NordGlass najcenniejszą polską marką szyb samochodowych

20.1.2014

Miniony rok w firmie NordGlass obfitował w wiele ważnych dla życia spółki wydarzeń. Lider rynku wymiany i naprawy szyb samochodowych na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy otworzył aż 23 nowe filie na terenie całego kraju.

Początek roku to dla wielu firm czas podsumowań. Intensywny wzrost liczby punktów naprawy i wymiany szyb samochodowych, sukces na arenie międzynarodowej, rekordowa liczba wyprodukowanych i sprzedanych szyb oraz dynamiczny rozwój oferty produktowej to niektóre z osiągnięć firmy NordGlass w 2013 roku. Zaufanie, jakim cieszy się marka nie tylko w Europie sprawia, że już ponad 10 milionów pojazdów na całym świecie jest wyposażonych w szyby marki NordGlass. Potwierdzeniem prosperity lidera rynku wymiany i naprawy szyb samochodowych w Polsce w 2013 roku było również zajęcie 193 miejsca w prestiżowym Rankingu 330 Najcenniejszych Polskich Marek. Warto podkreślić, że na liście najcenniejszych brandów spoza sektora spożywczego, NordGlass uplasował się na 24 miejscu.

NordGlass może się również pochwalić podwojeniem liczby placówek prowadzonych w formule franczyzowej. Dużym sukcesem okazał się również udział spółki w targach Auto Glass Week 2013 w USA. Firma NordGlass była głównym bo platynowym sponsorem ósmej już edycji zawodów Auto Glass Technician Olympics (AGTO). Koszalińska fabryka NordGlass może poszczycić się z kolei przekroczeniem liczby 1 000 000 szyb wyprodukowanych w ciągu roku. Wynik ten, osiągnięty po raz pierwszy w historii firmy, odzwierciedla trafność objętej strategii rozwoju, zaufanie klientów do produktów i usług NordGlass oraz pozycję marki wśród producentów szyb samochodowych. To także najlepsze potwierdzenie dla słuszności realizowanych inwestycji ukierunkowanych na dalszy rozwój mocy produkcyjnych, które docelowo spółka planuje powiększyć o blisko 30%. Duże znaczenie miało także uzyskanie przez koszaliński zakład produkcyjny Certyfikatu OHS 602576, który zaświadcza, że działa on w oparciu o System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zgodny z wymaganiami BS OHSAS 18001:2007. Rok 2013 to także udział firmy NordGlass w akcjach promujących bezpieczeństwo na drodze. Warto choćby przywołać program „Dwa mundury, jeden cel – Twoje życie”, organizowany przez koszalińską Policję i Straż Pożarną. Inną inicjatywą była akcja nieodpłatnego przekazywania klientom punktów serwisowych NordGlass kamizelek odblaskowych. Wszystko to po to, aby uczestnicy ruchu drogowego mogli bezpiecznie podróżować.

Więcej o firmie na stronie: http://www.nordglass.pl

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 1–2 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę