Mazda zdobywa Polskę

Mazda
4.8.2008

Wraz z rozwojem firmy koncern Mazda otworzył w Warszawie swoje przedstawicielstwo jako część struktury Mazda Europe.

W największych miastach Polski ruszyła sieć 11 autoryzowanych salonów sprzedaży, których liczba zwiększy się do końca czerwca do 13. Mazda Motor Polska planuje sprzedać 1,5-1,7 tys. samochodów do końca 2008 roku, z czego 40% stanowić ma kluczowy model oferty - Mazda 6. „Wszystkie samochody Mazdy są produkowane w Japonii. Te, które trafi ą na polski rynek, będą specjalnie przystosowane do naszego klimatu (mocniejszy akumulator, dodatkowe izolacje, spryskiwacze reflektorów). Ale najważniejsze jest dla nas to, żeby za kierownicą Mazdy każdy mógł poczuć się swobodnie i czerpać radość z podróży" - podkreśla Wojciech Halarewicz, dyrektor generalny Mazda Motor Poland. Zespół Mazda Motor Poland liczy 19 osób. To grupa młodych, dynamicznych ludzi, dla których praca nad wprowadzeniem nowej marki na rynek jest niesamowitą przygodą. Atmosfera Zoom-Zoom towarzyszy na co dzień zespołowi Mazdy w Polsce, na którego czele stoi dyrektor zarządzający Shunsuke Hamamoto.

Więcej informacji: www.mazda.pl

 

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę