Kampania wiosenna
Berh Hella ServiceWiosną 2008 Behr Hella Service rozpocznie kampanię systemów termicznych, mającą na celu praktyczne wsparcie w serwisowaniu klimatyzacji oraz wszechstronną pomoc w sprzedaży tych usług. Po raz pierwszy kampania systemów termicznych oferuje wsparcie w zakresie różnych potrzeb warsztatów serwisujących samochody osobowe oraz użytkowe.
Pakiet dla warsztatów serwisujących samochody osobowe składa się z reklamy zewnętrznej oraz materiałów informacyjnych dla klientów. Dla nich też została przygotowana specjalna ulotka informacyjna, która zwraca uwagę na zdrowie i komfort pasażerów samochodów osobowych w kontekście sprawnie działającego systemu klimatyzacji. W pakiecie znajduje się również szablon tekstu, opisujący kampanię, który może zostać wykorzystany w celu szybkiego formułowania listów i e-maili do klientów warsztatu. Zaktualizowana książeczka z ilościami napełnienia, obejmująca dane dla ponad 1000 różnych pojazdów, oraz książeczka techniczna „Chłodzenie silnika - kompleksowa wiedza dla warsztatów" będą służyć praktycznymi poradami osobom zajmującym się serwisem klimatyzacji w warsztatach. Książka zawiera szczegółowy opis problematyki chłodzenia pojazdu, metod serwisowania, przyczyn powstawania usterek, właściwości oraz możliwości diagnostycznych.
Więcej informacji: www.behrhellaservice.pl



