Kampania reklamowa TOPEX

25.8.2014

Działania w mediach powiązane są z szeroką akcją sprzedażową, dzięki której wybrane narzędzia można kupić w super cenach w wielu sklepach na terenie całego kraju.

Marka TOPEX na dobre zagościła w domach polskich majsterkowiczów. Konsumenci doceniają szeroką ofertę narzędzi i akcesoriów oraz wciąż rosnącą jakość produktów. Najlepiej świadczą o tym wyróżnienia, m.in. Konsumencki Lider Jakości, czy otrzymany po raz kolejny tytuł Superbrands Created in Poland.

Popularność narzędzi TOPEX jest efektem przyjętej strategii biznesowej. Jednym z naszych priorytetów jest ciągła poprawa jakości, którą weryfikujemy w wieloetapowym procesie kontroli. Wielopoziomowe wsparcie marki poprzez działania w mediach ogólnopolskich, obecność na portalach społecznościowych, forach internetowych, odpowiednia ekspozycja produktów w punktach sprzedaży – to elementy, które nieustannie rozwijamy, by odpowiadać na potrzeby naszych konsumentów - wyjaśnia Radosław Fiślak, Group Brand Manager marki TOPEX.

Przygotowane zostały dwie wersje spotu - 30 i 15 sekundowa, obie zakończone planszami z informacją o promocyjnej ofercie produktowej. Spoty zostaną wyświetlone blisko 5000 razy w popularnych kanałach ogólnopolskich, m.in.: Polsat, TVP oraz w kanałach tematycznych (m.in. Polsat Sport, TVP Sport, Discovery, TVN Turbo, itp.). Dodatkowo prowadzone będą działania online – kampania banerowa i remarketingowa, dedykowane mailingi oraz szereg promocji w punktach sprzedaży.

Autorem kreacji spotów TV jest agencja kreatywna What, za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy ARENA - część Havas Media Group, produkcją zajęło się Play Production.

Spoty będzie można obejrzeć również na kanale YouTube marki TOPEX https://www.youtube.com/user/TOPEXmov

Więcej informacji na topex.pl.

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 1–2 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę