Jakie oprogramowanie warto wybrać do swojego warsztatu samochodowego w 2026 roku?

Jakie oprogramowanie warto wybrać do warsztatu w 2026 roku? Integra Software

Właściciele warsztatów mają coraz więcej wyzwań. Rosnąca liczba klientów, skomplikowane naprawy i zmieniające się przepisy sprawiają, że prowadzenie serwisu jest coraz trudniejsze i bardziej czasochłonne.

Aby efektywnie wykorzystać potencjał swojego warsztatu, warto sięgnąć po nowoczesne narzędzie, jakim jest program Integra Car 7, który może wspierać każdy obszar codziennej pracy serwisu.

Przygotuj serwis do zmian i nowych wymogów KSeF

W nadchodzącym roku dodatkowym wyzwaniem będzie przygotowanie firmy pod KSeF. Program Integra Car 7 umożliwia skorzystanie z szeregu funkcji wspierających dostosowanie firmy do obowiązkowego e-Fakturowania. Dokumenty sprzedaży i korekty wystawione w Integra Car 7 mogą być automatycznie wysyłane do systemu KSeF.

Kompleksowe zarządzanie serwisem 

Program do warsztatu Integra Car 7 zapewnia dostęp do wielu funkcji wspierających pracę serwisu – od ustalenia zakresu i rozpoczęcia naprawy, przez wyszukanie i zamówienie potrzebnych części, po rozliczenie tej naprawy z klientem. System współpracuje z aplikacjami mobilnymi, które ułatwiają codzienną pracę doradcom serwisowym i mechanikom. Katalog wyceny napraw umożliwia ustalenie kosztów usługi, a moduł okresowych przeglądów pozwala obsługiwać pojazdy zgodnie ze standardami autoryzowanych serwisów.

W programie zaimplementowano mechanizmy sztucznej inteligencji, wspomagające codzienną pracę. Automatyzacja fakturowania, przyjęcia dostaw, umawiania wizyt, analizy historii serwisowej w module CRM sprawia, że prowadzenie serwisu staje się prostsze i bardziej efektywne.

Moduły i interfejsy dodatkowe 

Program można rozszerzyć o moduł Integra Data Service, który oferuje dostęp do danych serwisowo-naprawczych. Dodatkowe funkcje obejmują również obsługę serwisu i przechowalni opon. Moduł z graficznym interfejsem do rejestracji uszkodzeń wspiera pracę zarówno w serwisach blacharsko-lakierniczych jak i w warsztatach mechanicznych.

Dodatkowe interfejsy pozwalają na integrację z systemami hurtowni części, w tym z nowym rozwiązaniem Integra eCommerce B2B WebKatalog 7.0, wdrażanym u dystrybutorów – w tym roku również w firmie Inter Cars. Program można rozszerzyć o dodatkowe moduły umożliwiające m.in. wymianę danych z urządzeniami diagnostycznymi oraz integrację z systemami telefonii (Integra CTI) – co ułatwia kontakt z klientami serwisu.

Serwisy obsługujące floty mogą skorzystać z interfejsu do wymiany danych z systemem flotowym. Dostępny jest również moduł umożliwiający uruchomienie sklepu internetowego.

Profesjonalna obsługa 

Integra Car 7 to rozwiązanie, które powstało z myślą o mechanikach, właścicielach i kierownikach serwisów. To program dla tych, którzy chcą profesjonalnie obsługiwać klientów, lepiej zarządzać serwisem, obniżyć koszty i poprawić efektywność oraz zyskać przewagę nad konkurencją dzięki nowoczesnym technologiom firmy Integra.

Wypełnij formularz, a przedstawiciele firmy Integra skontaktują się z Tobą. Więcej o rozwiązaniach i firmie Integra Software.
Kontakt: Formularz kontaktowy
Telefon: +48 94 348 9222
E-mail: poczta@integra.com.pl
Więcej informacji na stronie firmy Integra Software: https://integra.com.pl/

Artykuł sponsorowany Integra Software.