Global Traders to już przeszłość. Przyszłość to Felgeo.pl
Parafrazując znaną maksymę, bez wątpienia można przyznać, iż jedyną pewną rzeczą w życiu jest zmiana. Nie inaczej jest w przypadku obecnej w branży motoryzacyjnej od 2008 roku spółki Global Traders z Kostrzyna nad Odrą.
Od początku działalności spółka kojarzona jest przede wszystkim z dystrybucją hurtową i detaliczną felg aluminiowych i stalowych. To przeważająca część asortymentu. Uzupełnienie stanowi szeroka gama akcesoriów wulkanizacyjnych, mocowań i zabezpieczeń do kół, opon oraz chemii i kosmetyków samochodowych. Całość oferty nakierowana jest na „Koło” i zapewnia kompleksowe zaopatrzenie serwisów oponiarskich.
Wspomniana na wstępie specjalizacja w zakresie felg aluminiowych i stalowych, to obecnie niezwykle dynamicznie rozwijający się dział w spółce. Podejmowane w wieloletnich planach działania, przyniosły rezultaty w postaci znaczącej pozycji firmy na rynku. Mając powyższe na względzie, Zarząd podjął decyzję o przekształceniu i zmianie nazwy na Felgeo.pl Sp. z o.o. sp. k. Zmiana dokonała się z dniem 17.08.2017 r., a głównym jej celem było wzmocnienia rozpoznawalności marki, jaką niewątpliwie stała się sama spółka.
Nowy wizerunek sprzyjać powinien jeszcze lepszemu pozycjonowaniu na rynku. Ułatwi także klientom dotarcie do oferty firmy, która prezentowana jest w wielu kanałach e-commerce, prasie i portalach branżowych oraz w samej siedzibie. Przekształceniu towarzyszą także wdrażane systematycznie nowe projekty, w tym reorganizacja kadrowa i obiektowa, jak również kontynuacja obecnych. Dobrym przykładem kontynuacji będą marki własne. W przypadku felg stalowych - Stahlmann Räder, aluminiowych - Carbonado. W przypadku akcesoriów wulkanizacyjnych - Stix. Wkrótce modyfikacji doczeka się również strona główna sklepu internetowego. Poza atrakcyjnością graficzną, zyska także na przejrzystości i funkcjonalności. Poprzez opisane działania spółka dostosowuje się do trendów na rynku, stawia na rozwój. Stale modyfikowana oferta konstruowana jest na bazie oczekiwań i preferencji klientów.
Źródło: Felgeo.pl