Firma Hankook wprowadza na rynek europejski nową submarkę Optimo
Producent opon klasy premium, firma Hankook, wprowadza na rynek europejski nową submarkę Optimo. To strategiczne posunięcie zwiększy udział firmy Hankook w rynku europejskim i dzięki zróżnicowanemu portfolio marek skuteczniej wyjdzie naprzeciw oczekiwaniom klientów.
- Dobra rozpoznawalność na rynku za sprawą podstawowych produktów
- Opracowana wspólnie z marką Laufenn z myślą o maksymalnej rozpoznawalności na rynku i optymalnej realizacji oczekiwań klientów
Opona Optimo uzupełnia dotychczasowe marki premium i marki siostrzane firmy Hankook, koncentrując się na oponach do samochodów osobowych i obejmując swoim portfolio produktów segment rynku o rosnącym popycie.
Nazwa Optimo została zaczerpnięta od jednej z cieszących się bardzo duża popularnością opon całorocznych firmy Hankook. Marka ta symbolizuje niezawodność Optimo i wychodzi naprzeciw dużemu zainteresowaniu dzięki precyzyjnemu portfolio produktów, które obejmuje wszystkie pory roku i szeroki wachlarz oczekiwań klientów.
W ostatnich latach firma Hankook odnotowała imponujący wzrost na rynku europejskim. Wprowadzając markę Optimo, wyznaczamy kurs mający na celu kontynuację tej historii sukcesu w przyszłości – mówi Jongho Park, dyrektor operacyjny Hankook Tire Europe.
Utrwalanie wzrostu w zakresie ilości i wartości
Celem rozszerzenia naszego portfolio jest skuteczniejszy rozwój firmy Hankook jako niezawodnej i godnej zaufania alternatywy dla konsumentów. Optimo przyczyni się do zabezpieczenia udziału w rynku objętym coraz silniejszą konkurencją i zaoferuje nowe możliwości na rynkach oraz w kanałach dystrybucji o niewykorzystanym potencjale. Marka będzie oferować przejrzystą i spójną paletę produktów złożoną z opon letnich, całorocznych i zimowych, która kładzie nacisk na osiągi i niezawodność.
Promocja i ekspansja rynkowa
Hankook promuje markę Optimo zarówno w sieci, jak i poza siecią, prowadząc działania mające na celu umocnienie rozpoznawalności i lojalności wobec marki.
Dodatek „Optimo, a Brand by Hankook Tire” pozwoli sprawić, że klienci będą dostrzegać w tej marce poważnego i godnego zaufania producenta. Ten dodatek do nazwy marki pojawi się we wszystkich materiałach marketingowych i handlowych, podkreślając wiarygodność i niezawodność marki Optimo. W drugim kwartale 2025 roku marka zostanie wprowadzona na inne rynki poza Europą.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
W 2015 r. firma Hankook wprowadziła na rynek markę Laufenn – swoją drugą markę, która dzięki kompletnemu portfolio opon do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, SUV-ów i busów ma obecnie doskonale ugruntowaną pozycję na rynku europejskim. Hankook jest wiodącym dostawcą w branży oponiarskiej i producentem oryginalnego wyposażenia dla producentów samochodów klasy premium, takich jak Audi, BMW, Mercedes-Benz, Porsche i Volkswagen.
Źródło: Hankook