Firma Hankook wprowadza na rynek europejski nową submarkę Optimo

Hankook wprowadza na rynek nową submarkę Optimo Hankook

Producent opon klasy premium, firma Hankook, wprowadza na rynek europejski nową submarkę Optimo. To strategiczne posunięcie zwiększy udział firmy Hankook w rynku europejskim i dzięki zróżnicowanemu portfolio marek skuteczniej wyjdzie naprzeciw oczekiwaniom klientów.

  • Dobra rozpoznawalność na rynku za sprawą podstawowych produktów
  • Opracowana wspólnie z marką Laufenn z myślą o maksymalnej rozpoznawalności na rynku i optymalnej realizacji oczekiwań klientów

Opona Optimo uzupełnia dotychczasowe marki premium i marki siostrzane firmy Hankook, koncentrując się na oponach do samochodów osobowych i obejmując swoim portfolio produktów segment rynku o rosnącym popycie.

Nazwa Optimo została zaczerpnięta od jednej z cieszących się bardzo duża popularnością opon całorocznych firmy Hankook. Marka ta symbolizuje niezawodność Optimo i wychodzi naprzeciw dużemu zainteresowaniu dzięki precyzyjnemu portfolio produktów, które obejmuje wszystkie pory roku i szeroki wachlarz oczekiwań klientów.

W ostatnich latach firma Hankook odnotowała imponujący wzrost na rynku europejskim. Wprowadzając markę Optimo, wyznaczamy kurs mający na celu kontynuację tej historii sukcesu w przyszłości – mówi Jongho Park, dyrektor operacyjny Hankook Tire Europe.

Utrwalanie wzrostu w zakresie ilości i wartości

Celem rozszerzenia naszego portfolio jest skuteczniejszy rozwój firmy Hankook jako niezawodnej i godnej zaufania alternatywy dla konsumentów. Optimo przyczyni się do zabezpieczenia udziału w rynku objętym coraz silniejszą konkurencją i zaoferuje nowe możliwości na rynkach oraz w kanałach dystrybucji o niewykorzystanym potencjale. Marka będzie oferować przejrzystą i spójną paletę produktów złożoną z opon letnich, całorocznych i zimowych, która kładzie nacisk na osiągi i niezawodność.

Promocja i ekspansja rynkowa

Hankook promuje markę Optimo zarówno w sieci, jak i poza siecią, prowadząc działania mające na celu umocnienie rozpoznawalności i lojalności wobec marki.

Dodatek „Optimo, a Brand by Hankook Tire” pozwoli sprawić, że klienci będą dostrzegać w tej marce poważnego i godnego zaufania producenta. Ten dodatek do nazwy marki pojawi się we wszystkich materiałach marketingowych i handlowych, podkreślając wiarygodność i niezawodność marki Optimo. W drugim kwartale 2025 roku marka zostanie wprowadzona na inne rynki poza Europą.

Opony Hankook_Optimo Hankook

W 2015 r. firma Hankook wprowadziła na rynek markę Laufenn – swoją drugą markę, która dzięki kompletnemu portfolio opon do samochodów osobowych, dostawczych, ciężarowych, SUV-ów i busów ma obecnie doskonale ugruntowaną pozycję na rynku europejskim. Hankook jest wiodącym dostawcą w branży oponiarskiej i producentem oryginalnego wyposażenia dla producentów samochodów klasy premium, takich jak Audi, BMW, Mercedes-Benz, Porsche i Volkswagen.

Źródło: Hankook

Tagi artykułu

autoEXPERT 12 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę