FACOM wprowadza nowe strony internetowe

20.10.2014

FACOM wprowadza nowe responsywne[1] strony internetowe.

Zgodnie z przyjętą przez siebie strategią marka FACOM odświeżyła swoje strony internetowe.

W ramach tego projektu firma odkrywa nie tylko nową globalną stronę korporacyjną, www.facom.com, lecz również 15 stron dedykowanych dla konkretnych krajów. Użytkownicy mogą korzystać z tego samego interfejsu, natomiast klienci i dziennikarze będą mogli odkryć nowy świat FACOM. Nowa strona została opracowana wewnętrznie. Podkreśla ona strategię marki i jej obietnicę: “Przyszłość jest Teraz”, a co wiecej będzie mogła służyć jako podstawa rozwoju jej cyfrowej strategii.

Nowe strony marki FACOM oferują szereg ulepszonych cech:

  • Zapewniają bogate treści multimedialne (filmy, prezentacje produktów, zdjęcia itp.)
  • Są w pełni responsywne. Zostały opracowane w celu umożliwienia łatwiejszego dotykowego korzystania ze strony przy użyciu telefonów i smartfonów, dzięki czemu strony można łatwo przeglądać na wszystkich urządzeniach
  • Dzięki swojemu ergonomicznemu charakterowi, strony oferują optymalną formę użytkowania, która znacznie ułatwia odczytywanie danych i nawigowanie
  • Nowe strony internetowe umożliwiają również dostęp do social media - użytkownicy mają możliwość interaktywnego korzystania ze strony FACOM.

Facom wciąż dąży do tworzenia wysoce wydajnych rozwiązań dla użytkowników końcowych, a ogólna strategia ma również zastosowanie do stron internetowych stworzonych na wysoce efektywnej platformie umożliwiających zoptymalizowane treści multimedialne w poszczególnych krajach.

Polska wersja nowej strony powinna być dostępna w najbliższym czasie.

[1]Responsive Web Design: technika projektowania stron internetowych oferująca odwiedzającemu optymalną formę przegladąnia i nawigacji. Dzięki temu użytkownik może odwiedzić tę samą stronę przy użyciu rozmaitych urządzeń (monitory komputerów, smartfony, tablety, ekran telewizora itp.). Koncepcja internetu responsywnego wprowadza nowe rozwiązania korzystania z przeglądarki internetowej, ponieważ nie jest to już tylko kwestia zaprojektowania tylu ścieżek ile jest sieci lecz w większym stopniu zaprojektowanie jednego interfejsu o samodzielnej adaptacji. Tak więc źródła informacji i podstawy techniczne nie są duplikowane. Dzięki korzystaniu z takiego sposobu projektowania możliwe jest osiąganie efektu skali w projektowaniu i utrzymywaniu stron internetowych.

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę