Driver‘s best friend: MEYLE z nowym wejściem marki

meyle
27.9.2016

Wraz z otwarciem bram na targi Automechanika Frankfurt 2016 odwiedzających na stoisku MEYLE oczekiwała szczególna niespodzianka.

MEYLE zaprezentowało się nie tylko z licznymi nowościami produktowymi, ale także z nowym wejściem marki i jednoznacznym przesłaniem: „Driver‘s best friend”.

– Wraz z nowym startem pozycjonujemy naszą markę jeszcze silniej – mówi André Sobottka, członek Zarządu odpowiedzialny za dystrybucję, marketing i komunikację w MEYLE. – MEYLE szybko stanie się najlepszym przyjacielem kierowcy samochodu: nasze kompetencje zawsze udowadniamy wtedy, gdy pracownik warsztatu wykorzystując części MEYLE może szybko dokonać naprawy i trwale usunąć defekt. Osiągnięcie tego jest naszym kołem napędowym i uwidacznia się we wszystkich obszarach firmy: Spełniamy stawiane sobie wysokie wymagania jakościowe we wszystkich obszarach, od konstrukcji poprzez produkcję we własnych zakładach produkcyjnych aż po logistykę i serwis. Dowodzi tego nie tylko wysoka jakość części MEYLE, ale także nasza oferta części MEYLE-HD ulepszonych technicznie w porównaniu z częściami oryginalnymi. Nasze nowe logo i nasz nowy slogan „Driver’s best friend“ niosą przesłanie do klienta.

Obecnie z łącznym asortymentem ponad 21 000 artykułów, w tym ponad 750 części MEYLE-HD, producent z Hamburga pokrywa niemal każde popularne zastosowanie. Główna uwaga inżynierów firmy jest skierowana na to, aby innowacyjnymi produktami i świadczeniami serwisowymi ulepszyć przebieg pracy w warsztacie.

André Sobottka wyjaśnia tło nowego startu marki: – Składnikami trwałej naprawy są jakość, niezawodność i zaufanie. Jako przedsiębiorstwo kierowane przez właścicieli możemy to zapewnić poprzez długotrwałe działania zorientowane na przyszłość: nasze części podlegają ciągłym kontrolom jakościowym od doboru materiału aż po gotowy produkt. Dodatkowo nasz serwis jest przemyślany z perspektywy kierowcy i pracownika warsztatu. Dla obu liczy się wysoka niezawodność. A stąd właśnie powstają zaufanie do i zachwyt nad marką MEYLE, które wiążą klienta z warsztatem. Kompetencja producenta, techniczne Know-how i namiętność kryją się za marką MEYLE, która na polu konkurencji, gdzie toczy się ostra walka, i które jest bardzo wrażliwe na koszty, stanowi wielkość, do której można mieć zaufanie.

Źródło: Informacja prasowa Meyle

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

autoExpert 7–8 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę