Czyszczenie i wymiana dyszy wtrysku
Aby móc łatwo i bez uszkodzeń usunąć zabrudzone i zablokowane wtryskiwacze z głowicy cylindrów, BIZOL opracował preparat Rust Shock + f22.
Skutki zabrudzonych wtryskiwaczy
Wtryskiwacze układu wtryskowego są ważnymi elementami niezbędnymi do uzyskania maksymalnej wydajności w silniku spalinowym. Jednak nieuniknione osady prowadzą do zabrudzenia wtryskiwaczy wraz ze wzrostem przebiegu. Konsekwencją jest wtedy niezrównoważona mieszanka paliwowo-powietrzna, która prowadzi do zwiększonego zużycia paliwa, niższych osiągów, przedwczesnego uszkodzenia układu oczyszczania spalin i zwiększenia emisji spalin.
Oczyszcza i zabezpiecza brudne wtryskiwacze
Aby zapewnić warsztatom optymalną możliwość czyszczenia zabrudzonych wtryskiwaczy, BIZOL opracował Pro Gasoline System Clean + p80 oraz Pro Diesel System Clean + p60. Silnie skoncentrowane środki czyszczące można wprowadzać do układu paliwowego bez demontażu wtryskiwaczy.
Optymalne spalanie paliwa
Płyn czyszczący rozpuszcza nawet najbardziej uporczywe osady w układzie paliwowym, na zaworach i wtryskiwaczach, dzięki czemu można ponownie optymalnie spalać paliwo. Rezultatem są lepsze osiągi silnika, mniejsze zużycie paliwa, niższa emisja CO2 i wydłużona żywotność wtryskiwaczy. Pierwsze profesjonalne czyszczenie układu paliwowego należy przeprowadzić po przejechaniu 80 000 do 100 000 km, a następnie co 60 000 km.
Uszkodzone wtryskiwacze podczas demontaż
Jeśli czyszczenie opóźnia się w czasie zbyt długo, jedynym rozwiązaniem jest zwykle wymiana zanieczyszczonych wtryskiwaczy. Jednak ich usunięcie może być dużym wyzwaniem, nawet dla doświadczonych mechaników samochodowych. Utwardzone pozostałości spalania często prowadzą do zablokowania i uszkodzenia wtryskiwaczy. Demontaż wtryskiwaczy jest wtedy często dużym i trudnym problemem! Nawet przy użyciu wysokiej jakości narzędzi specjalistycznych, bardzo drogie i precyzyjne elementy mogą ulec uszkodzeniu .
Oszczędność czasu i kosztów dzięki BIZOL Rust Shock + f22
Aby móc łatwo i bez uszkodzeń usunąć zabrudzone i zablokowane wtryskiwacze z głowicy cylindrów, zaleca się BIZOL Rust Shock + f22. Łatwy w użyciu spray oszczędza czas i pieniądze. To wysoce skuteczne narzędzie luzuje zatarte wtryskiwacze, świece żarowe i zapłonowe. Specjalna formuła wywołuje efekt „zimnego szoku” (do -40°C), który powoduje pęknięcie warstwy rdzy i umożliwia szybkie i skuteczne wnikanie składnika aktywnego. Bardzo drobne cząsteczki PTFE poprawiają właściwości ślizgowe podczas demontażu. Produkt nie zawiera kwasu ani silikonu i jest kompatybilny z większością tworzyw sztucznych.
Źródło: Bizol