Axalta na konferencji Chemicals Sales and Marketing Toolbox we Frankfurcie
Axalta, globalny dostawca lakierów ciekłych i proszkowych, wzięła udział w tegorocznej konferencji Chemicals Sales & Marketing Toolbox, w dniach 14–15 listopada we Frankfurcie. Drugiego dnia panelu, Gilles Navez, Axalta Product and Marketing Director, Refinish Systems, na Europę, Bliski Wschód i Afrykę, mówił o najlepszych praktykach firmy w zakresie transformacji cyfrowej w branży lakierniczej.
W trakcie swojej wypowiedzi nawiązywał m.in. do historii innowacyjnych rozwiązań cyfrowych Axalta oraz bogatego doświadczenia firmy w obszarze poprawy wydajności pracy warsztatów. Jednym z wymienionych innowacyjnych rozwiązań był pierwszy bezprzewodowy system Axalta do cyfrowego zarządzania kolorami w chmurze, któremu towarzyszyła premiera pierwszego na świecie spektrofotometru z łącznością Wi-Fi.
– W firmie Axalta stawiamy na innowacyjność i zmiany. Dzięki temu jesteśmy bardziej elastyczni, a nasi klienci chętniej wybierają nas na swoich partnerów. Cyfryzacja napędza ewolucję branży lakierniczej, a z naszą pomocą warsztaty i dystrybutorzy mogą nieustannie się rozwijać – podkreśla Gilles Navez.
Przez ostatnie kilka lat nastąpił ogromny postęp w digitalizacji branży lakierniczej, a rozwiązania cyfrowe pojawiają się na każdym etapie pracy lakiernika – od bezprzewodowego dopasowania koloru do analizy danych na temat popularności kolorów.
– Analizujemy też sposoby budowania bliskich relacji z klientami poprzez nasze usługi. Na przestrzeni ostatnich pięciu lat dokonaliśmy ogromnego postępu, aby stać się w pełni cyfrowym usługodawcą, a nie tylko czołowym producentem lakierów z klientami w ponad 130 krajach – kontynuuje Gilles Navez.
Organizowana już po raz siódmy konferencja Chemicals Sales and Marketing Toolbox to największe tego typu wydarzenie w Europie. Każdego roku gromadzi prawie 200 osób z działów sprzedaży i marketingu z branży chemicznej, którzy dzielą się najlepszymi praktykami.
Źródło: Axalta