Acanthus Aureus po raz kolejny dla stoiska Kärcher

Karcher
22.4.2016

Podczas Targów Techniki Motoryzacyjnej TTM statuetką Acanthus Aureus nagradzone zostało stoisko firmy Kärcher.

Celem konkursu jest nagradzanie stoisk wystawienniczych, których rozwiązania architektoniczne i graficzne sprzyjają realizacji strategii marketingowej firmy, kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy i tworzeniu atmosfery właściwej dla bezpośredniej komunikacji z klientem i z rynkiem.

Niezwykle ważnym atutem nagrody jest również to, że przyznawana jest ona przez kapitułę, w skład której wchodzą wybitni eksperci z zakresu designu, marketingu i wystawiennictwa targowego. Kapituła przeprowadzając ocenę stoisk na podstawie nadesłanych materiałów oraz oględzin stoiska podczas targów, bierze pod uwagę takie kryteria jak cele uczestnictwa firmy w targach z punktu widzenia realizacji strategii marketingowej firmy, scenariusz stoiska, kompozycję przestrzenną, koncepcję układu graficznego eksponatów i etalażu czy jakość realizacji projektu.

Źródło: Karcher

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę