Acanthus Aureus po raz kolejny dla stoiska Kärcher
KarcherPodczas Targów Techniki Motoryzacyjnej TTM statuetką Acanthus Aureus nagradzone zostało stoisko firmy Kärcher.
Celem konkursu jest nagradzanie stoisk wystawienniczych, których rozwiązania architektoniczne i graficzne sprzyjają realizacji strategii marketingowej firmy, kształtowaniu pozytywnego wizerunku firmy i tworzeniu atmosfery właściwej dla bezpośredniej komunikacji z klientem i z rynkiem.
Niezwykle ważnym atutem nagrody jest również to, że przyznawana jest ona przez kapitułę, w skład której wchodzą wybitni eksperci z zakresu designu, marketingu i wystawiennictwa targowego. Kapituła przeprowadzając ocenę stoisk na podstawie nadesłanych materiałów oraz oględzin stoiska podczas targów, bierze pod uwagę takie kryteria jak cele uczestnictwa firmy w targach z punktu widzenia realizacji strategii marketingowej firmy, scenariusz stoiska, kompozycję przestrzenną, koncepcję układu graficznego eksponatów i etalażu czy jakość realizacji projektu.
Źródło: Karcher



