• Strona główna
  • E-Wydania
  • Katalog firm
  • Wydarzenia
  • Zdjęcia
  • Wideo
  • White papers
autoEXPERT
  • Wiadomości
  • Technika motoryzacyjna
  • Mechanika
  • Diagnostyka
  • Nadwozia
  • Elektrotechnika & IT
  • Obsługa i serwis
  • Handel
  • Tematy specjalne

Najnowsze z układy wtryskowe

Dlaczego wtryskiwacze Common Rail ulegają zużyciu?

Naprawy

Dlaczego wtryskiwacze Common Rail ulegają zużyciu?

Dzisiejszy wtryskiwacz Common Rail może wykonywać wielokrotne wtryski paliwa podczas jednego cyklu spalania i wtryskiwać je do komory spalania przy znacznie wyższych ciśnieniach – nawet do ponad 2500 barów. Wszystko to możliwe jest dzięki bardzo małym tolerancjom wykonania na poziomie 1 mikrometra. Chociaż przynosi to znaczne korzyści, np. niższą emisję spalin, większą oszczędność paliwa i lepsze odczucia za kierownicą, równocześnie takie wtryskiwacze są znacznie bardziej podatne na zużycie.

Galeria

więcej
gallery
9

Firmy

Ferrari zaprezentowało projekt Elettrica

Wideo

więcej
Zdjęcie otwierające wideo

Wydarzenia

SchraubTec 2025 – zobacz jak wyglądały targi w Landshut

White Paper

więcej
Działania na rzecz urealnienia opłat za badania techniczne pojazdów

Do pobrania

Działania na rzecz urealnienia opłat za badania techniczne pojazdów

Wydarzenia

więcej

Nasz patronat

Najbliższe wydarzenia wiecej

PRENUMERATA

więcej
autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
O tytule
Reklama
Prenumerata
Kontakt
Archiwum
Regulamin serwisu
Polityka prywatności
EN
DE
autoEXPERT

Redakcje i biura: ul. Strzegomska 42AB 53-611 Wrocław

tel. 71 7823 180

autoexpert@autoexpert.pl

Raven Media
Wydawca: Raven Media sp. z o.o. NIP 897-17-67-168 REGON 021366963 Organ Rejestrowy: Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy KRS 0000370285
KFZ Batrieb Logotype
Vogel
Licencja: The Polish edition of "kfz-betrieb" is a publication of Raven Media sp. z o.o. licensed by Vogel Communications Group GmbH & Co. KG, 97082 Wurzburg/Germany.