Współczesne silniki stawiają przed olejami ogromne wymagania: downsizing, turbosprężarki, bezpośredni wtrysk paliwa, filtry DPF/GPF czy restrykcyjne normy emisji spalin.
Wał korbowy odgrywa niezwykle istotną rolę w układzie korbowo-tłokowym samochodowego silnika spalinowego.
Grupa tłokowo-cylindrowa silnika spalinowego przez cały okres pracy silnika podlega zmiennym obciążeniom cieplnym.
W kolejnych publikacjach zamieszczonych w ramach działu Praktyczna Wiedza Zawodowa zestawiamy typowe zdjęcia wad i szkód, z jakimi zetknęli się specjaliści z firmy Mahle. Pokazujemy ich przyczyny i podajemy propozycje uniknięcia w przyszłości takich defektów.Denko tłoka i zespół pierścieni tłokowych.
W kolejnych publikacjach zamieszczonych w ramach działu Praktyczna Wiedza Zawodowa zestawiamy typowe zdjęcia wad i szkód, z jakimi zetknęli się specjaliści z firmy Mahle. Pokazujemy przyczyny i podajemy propozycje uniknięcia w przyszłości takich defektów. Ułatwi to szukanie przyczyn występowania uszkodzeń. Wskazówki te mają się przyczynić do długiego i niezawodnego działania i tym samym do wydłużenia okresu przydatności silnika.
Nowe pierścienie tłokowe Federal-Mogul ograniczają tarcie w silnikach wysokoprężnych pojazdów ciężarowych.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?