• Strona główna
  • E-Wydania
  • Katalog firm
  • Wydarzenia
  • Zdjęcia
  • Wideo
  • White papers
autoEXPERT
  • Wiadomości
  • Technika motoryzacyjna
  • Mechanika
  • Diagnostyka
  • Nadwozia
  • Elektrotechnika & IT
  • Obsługa i serwis
  • Handel
  • Tematy specjalne
Leszek Moritz

Leszek Moritz

inżynier produkcji

AS-PL sp. z o.o.

O AUTORZE

Inżynier produkcji w AS-PL Sp. z o.o.

    Nowe wyzwania

    Technika motoryzacyjna

    Nowe wyzwania

    Mimo że samochody z hybrydowymi układami napędowymi znamy od lat, wokół nich wciąż gromadzi się sporo wątpliwości. Wiele z nich dotyczy m.in. wnętrza silnika pojazdu i przyszłości znanych z wcześniejszych generacji alternatorów i rozruszników. Czy znikną zupełnie, czy zastąpimy je nowy produktem?

    Czemu nie kręci?

    Naprawy

    Czemu nie kręci?

    Wał korbowy to bardzo ważny element silnika tłokowego. Służy on do zamiany ruchu posuwistego tłoka oraz korbowodu na ruch obrotowy. Element ten składa się z czopów (głównych oraz korbowych) przesuniętych względem swojej osi, z ramion wału z przeciwciężarami, tarczy koła zamachowego oraz z ramienia wykorbienia, które łączy czopy.

O tytule
Reklama
Prenumerata
Kontakt
Archiwum
Regulamin serwisu
Polityka prywatności
EN
DE
autoEXPERT

Redakcje i biura: ul. Strzegomska 42AB 53-611 Wrocław

tel. 71 7823 180

autoexpert@autoexpert.pl

Raven Media
Wydawca: Raven Media sp. z o.o. NIP 897-17-67-168 REGON 021366963 Organ Rejestrowy: Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy KRS 0000370285
KFZ Batrieb Logotype
Vogel
Licencja: The Polish edition of "kfz-betrieb" is a publication of Raven Media sp. z o.o. licensed by Vogel Communications Group GmbH & Co. KG, 97082 Wurzburg/Germany.