Z myślą o jednośladach
WPRCharakteryzują się one stosunkowo lekką wagą w porównaniu do tanich odpowiedników. Dodatkowo posiadają niskie opory toczenia, co gwarantuje doskonałe osiągi w przeniesieniu mocy z silnika na tylne koło. Dzięki zastosowaniu hartowanej stali, złotych wykończeń ogniw oraz chromowanym trzpieni łożysk są niezwykle odporne na korozję oraz duże obciążenia w trakcie pracy. Szczególnie poleca się je do motocykli cross i enduro, jeżdżących w niesprzyjających warunkach terenowych (ziemia, piach, deszcz, błoto itp.). Łańcuchy oringowe charakteryzują się wytrzymałością nawet do 6 razy większą w porównaniu do zwykłych, nieoringowych modeli. Łańcuchy WRP powstają przy ścisłej współpracy z włoskim producentem REGINA, który jest światowym liderem i gwarantem jakości. Łańcuchy dostępne w Polsce: oring w rozmiarach 520 i non-oring w rozmiarach 420, 428 i 520.
Więcej informacji: www.sklep.motox.com.pl


