Tarcze hamulcowe nie biją bez powodu! Weź udział w promocji Delphi i odbierz nagrody

Delphi
1.5.2017

Kupujesz klocki, szczęki oraz tarcze, bębny i akcesoria hamulcowe, a także elementy zawieszenia i układów kierowniczych marki Delphi? Weź udział w promocji i zgarnij nagrody!

W okresie od 3 kwietnia do 31 maja za zakup elementów układu hamulcowego, zawieszenia i układów kierowniczych marki Delphi oraz przekroczenie poniższych progów zakupowych otrzymasz:

  • 500 zł netto – płyn hamulcowy DOT4 500 ml,
  • 3300zł netto – czujnik zegarowy do pomiaru bicia tarcz hamulcowych.

© Delphi

Szczegóły promocji u Dystrybutorów marki Delphi.

Powiązane firmy

Układy hamulcowe Delphi. Stale udoskonalamy naszą ofertę

Firma Delphi ostatnio w znaczący sposób zmodyfikowała swoją ofertę elementów układów hamulcowych, począwszy od gamy płynów hamulcowych o poprawionych parametrach, poprzez smar hamulcowy, całkowicie pokrywane/malowane tarcze, pozbawione miedzi klocki hamulcowe, po nowe opakowania płynu hamulcowego oraz tarcze z łożyskami.

Pokrywane/malowane tarcze

Tuż po wprowadzeniu procesu całkowitego pokrywania lub malowania tarcz dedykowanych do segmentu pojazdów o najwyższych osiągach
i pojazdów luksusowych znalazł on zastosowanie także w układach hamulcowych OE wielu popularnych europejskich samochodów rodzinnych. Choć same tarcze są wykonane zgodnie ze specyfikacją
i tolerancjami OE, to ich powłoka ma kluczowe znaczenie.

Wcześniej tarcze hamulcowe były zabezpieczane antykorozyjną powłoką ochronną na bazie oleju. Obecnie tarcze Delphi pokrywane są równomierną warstwą bezpiecznej dla środowiska powłoki typu Geomet w kolorze srebrnym. Zapewnia ona doskonałą ochronę przed korozją i bardziej estetyczne wykończenie znacząco ułatwiające montaż.

Tarcze z łożyskami

Oferta tarcz hamulcowych z łożyskami Delphi rozszerzyła się z 18 do 51 numerów katalogowych, dzięki czemu stała się jedną z najbardziej kompleksowych w Europie. Obecnie dostępne są tarcze hamulcowe ze zintegrowanym łożyskiem, pierścieniem ABS i akcesoriami montażowymi do popularnych pojazdów marek, takich jak Citroen, Peugeot, Renault, Nissan, Opel/ Vauxhall czy Mercedes. Ponieważ elementy te są kluczowe
z punktu widzenia bezpieczeństwa, a często ulegają uszkodzeniom podczas wymiany tarcz, możliwość zamówienia tarcz z łożyskiem znacznie ułatwia pracę mechanikom.

Do poniższych pojazdów dostępne są teraz dwie wersje tarcz z łożyskiem – standardowe i pokrywane:

  • BG9132RS / BG9132RSC —Renault Grand Scenic III 2009>
  • BG9136RS / BG9136RC — Renault Megane II 2004>
  • BG9137RS / BG9137RSC — Renault Megane III 2008>

Klocki hamulcowe pozbawione miedzi

Na 10 lat przed terminem wymaganym przez amerykańskie przepisy firma Delphi obniżyła zawartość miedzi w klockach hamulcowych do poziomu 0,5% – i to bez wpływu na osiągi, funkcjonowanie pojazdu czy bezpieczeństwo jazdy.

Szacuje się, że miedź obecna w wodzie na obszarach miejskich nawet w 50% pochodzi z klocków hamulcowych. To bardzo toksyczny związek dla środowiska wodnego, dlatego klocki hamulcowe zawierające miedź są potencjalnym zagrożeniem.

Delphi stosuje 130 różnych składników ciernych tworzących 20 wyjątkowych mieszanek. Mieszanka Delphi stosowana do elementów ciernych tylnej osi pojazdu – stosowana w przypadku takich popularnych klocków, jak LP565 – nie wykorzystuje już miedzi. Nasza nowa mieszanka jest bardziej trwała i zapewnia optymalną siłę hamowania.

Smar hamulcowy pozbawiony miedzi

Wysoko wydajny smar do hamulców Delphi powstały z roztworu na bazie oleju niemineralnego zastępuje tradycyjne warianty na bazie miedzi, które mogą zakłócać działanie układów elektrycznych, zwiększać poziom hałasu i zmniejszać komfort kierowcy. Smar do hamulców Delphi bez zawartości miedzi i kwasów zapewnia długotrwałą ochronę przed korozją bez pozostawiania śladów. Zachowuje stabilność w warunkach wysokiego ciśnienia, gwarantuje długotrwałe smarowanie, a także nie zakłóca pracy elementów elektrycznych
i elektronicznych.

Płyn hamulcowy o nowym składzie

Firma Delphi odnowiła skład chemiczny płynu hamulcowego oraz jego opakowanie. Płyn jest czystszy i bardziej przejrzysty, ponieważ zawiera mniej odzyskiwanych i toksycznych związków chemicznych. Dzięki temu ma też lepszą konsystencję, jest bardziej przyjazny środowisku i odznacza się najwyższą jakością.

Zgodnie z najnowszym rozporządzeniem CLP nowe opakowanie płynu hamulcowego Delphi jest czytelnie oznaczone, ma bezpieczne zamknięcie i jest uszczelnione folią, która przedłuża okres przydatności płynu
i chroni go przed wilgocią. Nasze etykiety butelek płynu hamulcowego są lakierowane, dzięki czemu wyglądają estetycznie przez dłuższy czas, a materiał opakowania zbiorczego jest trwalszy i bardziej przyjazny dla użytkownika.

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę