Szkolenie e-Videns BETiS

BETiS zaprasza na bezpłatne szkolenie, na którym zaprezentuje proces przyjęcia pojazdu do serwisu z utworzeniem sprzedażowej płaszczyzny serwisowej za pomocą urządzenia e-Videns firmy DENSO.
Firma DENSO wprowadziła na rynek innowacyjne urządzenie o nazwie e-Videns, które pozwala pracownikowi Biura Obsługi Klienta w chwili przyjęcia pojazdu zdefiniować niektóre wady pojazdu w świetle obowiązujących norm prawnych, które wymagają interwencji mechanika.
Pracownik BOK nie musi posiadać specjalnych umiejętności, ponieważ urządzenie w raporcie pokazuje ikony jednoznacznie definiujące stan badanego układu pojazdu. To znacznie usprawnia procedurę przyjęcia pojazdu i łatwo definiuje sprzedażową płaszczyznę serwisową.
Urządzenie pozwala na:
- zdefiniowanie koniecznych do wykonania usług serwisowych na przyjmowanym do serwisu samochodzie (ze względu na wymogi prawne),
- ułatwienie komunikacji z klientem poprzez wizualne zaprezentowanie mu potrzeb serwisowych,
- automatyczne generowanie raportów dla mechanika i klienta,
- utworzenie sprzedażowej płaszczyzny serwisowej ułatwiającej pracę pracownikom Biura Obsługi Klienta.
BETiS zaprasza na bezpłatne szkolenie, na którym zaprezentuje proces przyjęcia pojazdu do serwisu z utworzeniem sprzedażowej płaszczyzny serwisowej za pomocą urządzenia e-Videns firmy DENSO. Każdy uczestnik będzie mógł osobiście wypróbować urządzenie w praktyce.
Szkolenie odbędzie się 20 kwietnia w Centrum Szkoleniowym BETiS na ul. Olszynowej 23 w Radomiu w godzinach 09:00-17:00.
Liczba miejsc jest ograniczona – o uczestnictwie decyduje kolejność zapisów. Zapisy telefoniczne (+48) 510 566 088 lub mailowe: biuro@ekspertyzy-szkolenia.pl
Więcej szczegółów o urządzeniu na stronie producenta - www.densoevidens.pl
Źródło:BETiS