SATA otwiera biuro sprzedaży w Dubaju i wzmacnia obecność na rynku Bliskiego Wschodu
SATANiemiecki producent przętu lakierniczego SATA rozszerza swoją działalność na rynku Bliskiego Wschodu i Afryki. Od 1 października 2025 roku działa nowa organizacja sprzedaży w Dubaju, która ma wspierać rozwój firmy w tym strategicznym regionie.
Utworzenie oddziału SATA MEA (Middle East and Africa) stanowi kolejny istotny krok w międzynarodowej strategii ekspansji firmy. Region będzie wspierany przez dwóch doradców technicznych oraz kompleksową obsługę klienta. Zarządzanie nowym oddziałem objął Ahmed Baker, który wykorzysta swoją wiedzę, aby rozwijać działalność firmy. Nowy lokalizacja zapewni klientom w regionie dostosowaną do ich potrzeb obsługę i szybkie wsparcie techniczne, aby lepiej spełniać ich specyficzne wymagania. W ofercie znajdzie się kompleksowe portfolio produktów obejmujące wszystkie istotne rozwiązania dla procesu lakierowania.
W przyszłości chcemy być reprezentowani własną organizacją na Bliskim Wschodzie i w Afryce, aby jeszcze lepiej wspierać dotychczasowych klientów i partnerów, a także wykorzystywać nowy potencjał. Dzięki Ahmedowi Bakerowi jako dyrektorowi generalnemu oraz wysoko wykwalifikowanemu zespołowi na miejscu, który obecnie budujemy, będziemy mieli idealną kombinację regionalnej ekspertyzy i kompetencji technicznych. Nikt nie zna warunków lokalnych z jednej strony oraz marki i produktów z drugiej tak dobrze jak pan Baker. Jesteśmy optymalnie przygotowani, aby zapewnić naszym lokalnym klientom najlepsze możliwe wsparcie – wyjaśnia Jörg Göttling, kierownik działu eksportu w SATA.
Nowy zespół SATA MEA będzie reprezentowany na targach Automechanika Dubai w dniach 9-11 grudnia 2025 roku, gdzie zaprezentuje usługi i produkty SATA.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Źródło: SATA



![Prezentacja strategii rozwoju konceptu warsztatowego ZF [pro]Service](https://cms.autoexpert.pl/media/cache/resolve/index_big%2Fmedia%2Fartykuly%2FZF%25202025.jpg)




