Przetaczarka do tarcz hamulcowych PRO-CUT PFM 9.1 DRO

Przetaczarka do tarcz hamulcowych PRO-CUT PFM 9.1 DRO Cartec
22.6.2021

Dlaczego warto przetaczać tarcze hamulcowe?

Aby poprawić jakość usług z zakresu serwisowania układu hamulcowego i zwiększyć skuteczność jego działania, warto przetaczać tarcze hamulcowe. Wymagają one przetoczenia, kiedy:

  • klocki hamulcowe zostały wymienione jednak nie ma konieczności wymiany tarcz na nowe,
  • występują piski lub też pulsacje hamulca,
  • klocki hamulcowe ulegają nadmiernemu ścieraniu się,
  • tarcze pokryła korozja,
  • pojawią się ogólne problemy z układem kierowniczym lub hamulcowym.

Przetaczarka PFM 9.1 DRO:

  • jest niezwykle szybka – 9 min na tarczę,
  • jest łatwa w obsłudze – dla każdego warsztatowca,
  • posiada szerszy zakres średnicy przetaczanych tarcz niż wcześniejszy model urządzenia, obsługuje każdego rodzaju tarcze samochodów do 3,5 t,
  • jest zatwierdzona przez OEM,
  • jest niezwykle dokładna – eliminuje bicie boczne tarczy do 0,025 mm.

Dane techniczne:

  • Maksymalna średnica tarczy: 436 mm
  • Minimalna średnica tarczy: 102 mm
  • Maksymalna grubość tarczy: 44.4 mm
  • Minimalna grubość tarczy: 5,1 mm
  • Prędkość obrotowa silnika: 123 RPM
  • Głębokość skrawania: 0.13 mm/strona

Proponowane przetaczarki tarcz hamulcowych dostarczane są do klientów, a następnie montowane przez serwisantów firy Cartec. Firma dokłada wszelkich starań, by udostępniane wyposażenie było kompletne oraz specjalistyczne. Zapewnia również profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny przetaczarek PRO-CUT. Dodatkowo w ofercie firmy są szczegółowe szkolenia z ich obsługi. Dzięki temu można je użytkować wydajnie i jednocześnie bezpiecznie. Zaletą sprzętu jest także korzystna cena.

Źródło: CARTEC

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę