ProfiAuto chce zaoszczędzić mechanikom czas zamawiania części

ProfiAuto chce zaoszczędzić czas zamawiania części ProfiAuto

Sieć ProfiAuto – twórca pierwszego katalogu online w polskiej branży aftermarket – uruchomiła w grudniu br. nową wersję swojego flagowego narzędzia do zamawiania części i akcesoriów motoryzacyjnych w sieci. Nowy katalog ProfiAuto ma w niektórych przypadkach skrócić czas zamawiania produktów nawet o 90%. Aktualna wersja ma też umożliwić dużo łatwiejsze i bardziej intuicyjne wyszukiwanie oraz grupowanie wyników zarówno na komputerach stacjonarnych, jak i urządzeniach mobilnych.

Jak wskazują przedstawiciele ProfiAuto, prace nad nowym narzędziem trwały niemal dwa lata i były prowadzone w ścisłej współpracy z warsztatami, sklepami i hurtowniami motoryzacyjnymi. Tym, czym będzie on odróżniał się od dotychczasowej wersji oraz narzędzi konkurencji, ma być przede wszystkim intuicyjność narzędzia i szybkość zamawiania artykułów.

Katalog ma skrócić czas wyszukania i doboru części w niektórych przypadkach aż o 90% w stosunku do poprzedniej wersji. Pozwoli to mechanikom przeznaczyć więcej czasu na prowadzenie warsztatu, a sprzedawcom w sklepach motoryzacyjnych przyspieszyć obsługę klientów.

Wśród kluczowych funkcjonalności katalogu specjaliści ProfiAuto wskazują m.in.:

  • szybką i intuicyjną wyszukiwarkę części samochodowych oraz asortymentu uniwersalnego, umożliwiającą grupowanie, sortowanie oraz filtrowanie po parametrach,
  • nowy mechanizm w wyszukiwarce pojazdów po numerze VIN, umożliwiający zawężanie wyników wyszukiwania do wielu wyznaczonych numerów OE,
  • funkcjonalny i przejrzysty interfejs, dzięki czemu katalog staje się narzędziem prostym i czytelnym w obsłudze.

Jak wyjaśniają przedstawiciele ProfiAuto, katalog będzie ewoluował i jego kolejne funkcjonalności będą wdrażane sukcesywnie w okresie kolejnych kilku miesięcy. W pierwszej kolejności udostępnione będzie wyszukiwanie artykułów poprzez nową wyszukiwarkę, wyszukiwanie w kontekście pojazdu oraz wyszukiwanie po numerze VIN.

Dostępna będzie także możliwość przeglądania wyników na funkcjonalnej, czytelnej liście artykułów, dodanie do koszyka i wysłanie zamówienia, a następnie weryfikacja zamówienia w strefie Moje Zamówienia i Zamówienia Klientów. Na początku przyszłego roku sieć ProfiAuto będzie udostępniać kolejne wersje katalogu, z nowymi funkcjonalnościami. 

ProfiAuto chce zaoszczędzić mechanikom czas zamawiania części zdjęcie w treści artykułu

Nowa wersja katalogu będzie udostępniona w Polsce oraz we wszystkich europejskich krajach, w których operują klienci sieci ProfiAuto i firmy Moto-Profil. 

Kluczowe jest to, że nasz katalog tworzyliśmy w ścisłej współpracy z warsztatami, sklepami i hurtowniami motoryzacyjnymi. Zależało nam, by był on odpowiedzią na ich konkretne potrzeby. Jest to w naszej ocenie najbardziej dziś przyjazne użytkownikowi narzędzie na rynku, które przede wszystkim skraca – tak cenny dla każdego mechanika czy sprzedawcy w sklepie motoryzacyjnym – czas wyszukiwania i zamawiania części. Tworzyliśmy i testowaliśmy nową wersję od niemal dwóch lat, więc wierzymy że jest narzędziem naprawdę skutecznym, jakiego nasza branża potrzebowała od dłuższego czasu – mówi Aleksandra Michałowska, dyrektorka działu IT firmy Moto-Profil, będącej właścicielem sieci i marki ProfiAuto.

Źrdło: ProfiAuto i Moto-Profil

Tagi artykułu

autoExpert 04 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę