Oleje Comma w nowej szacie

24.10.2011
Oleje Comma, których wyłącznym dystrybutorem w Polsce jest firma Inter Cars SA, będą sprzedawane w nowych opakowaniach. Producent zdecydował się na zmianę szaty graficznej olejów PMO (Performance Motor Oil). Jest to bardzo nowatorski projekt.

Wszystkie oleje PMO posiadają etykiety przypominające hologram 3D. Dodatkowo na odwrocie każdego opakowania znajduje się albo znajdują się (w zależności od pojemności opakowania) naklejki, na których można wpisywać datę wymiany oleju (alternatywa dla tzw. zawieszek, które stosują niektóre firmy).

Kolejną nowością, którą wprowadziła Comma, jest zaktualizowany dobór olejów i płynów eksploatacyjnych do konkretnego modelu samochodu. Bardzo dobrze przygotowany program dostępny jest w kilku językach, również polskim, na www.commaoil.com/products/international

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

autoExpert 12 2025

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę