Nowy wizerunek marki Mewa

Mewa
4.7.2022
Reklama
Reklama

Symbole firmy Mewa, takie jak logo w postaci pąka kwiatu, krój czcionki i kolory są od tej chwili nowe i zgodne z duchem czasu.

Świat, w którym funkcjonujemy, stale się zmienia, a my razem z nim. W ubiegłych latach firma Mewa znacznie poszerzyła portfolio, zdobyła nowe rynki i wprowadziła rozwiązania cyfrowe. Zrównoważone działanie jest w firmie Mewa w centrum uwagi bardziej niż kiedykolwiek przedtem, firma stała się również inicjatorem zasady Textilsharing (wynajem tekstyliów) w systemie B2B.

Reklama

Nadszedł zatem także czas, kiedy dalszej zmianie powinien ulec również wizerunek marki. Symbole firmy Mewa, takie jak logo w postaci pąka kwiatu, krój czcionki i kolory są od tej chwili nowe i zgodne z duchem czasu. Nowy wizerunek firmy ma przy tym za zadanie odzwierciedlić tradycję i pełną sukcesów historię firmy Mewa oraz podkreślić wyraźną orientację firmy ku przyszłości.

Rebranding opracowała agencja Martin et Karczinski z Monachium. Tamtejsi fachowcy w zakresie strategii marki specjalizują się w odzwierciedlaniu istoty danej firmy w jej ogólnym wizerunku. Dla firmy Mewa opracowali oni nowe logo, krój firmowej czcionki oraz zestawienie kolorów i symboli.

Powiązane firmy

Reklama

Pąk kwiatu, będący logo firmy, symbolizuje higienę, środowisko naturalne i zrównoważenie. Jednocześnie jest on symbolem wzrostu i innowacji. W nowej aranżacji wizerunku marki kontur pąka kwiatowego ma silniejsze oddziaływanie, a nowy krój czcionki przypomina krzyżujące się nitki tkaniny i tym samym wskazuje na kompetencje firmy w zakresie tekstyliów. Słowo „MEWA” pisane jest od tej chwili jako nazwa firmy minuskułą, bowiem po ponad 100 latach historii firmy jest ona o wiele dalej niż na początku jej istnienia, wyrażającego się w skrócie Mechanische Weberei Altstadt (Tkalnia Mechaniczna w Altstadt). Istotną rolę odgrywa przy tym także nowa czcionka firmowa, opracowana specjalnie dla firmy Mewa we współpracy z agencją typemates i nazwana „Gebauer“ od nazwiska założyciela firmy. Wszystko to pokazuje zatem, jaka jest firma Mewa: wierna firmowym wartościom i tradycji, ale jednocześnie patrząca w przyszłość.

Więcej o pełnej sukcesów historii firmy Mewa można dowiedzieć się tutaj i tutaj.

Źródło: Mewa

Reklama

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama