Nowe urządzenie Hartridge CRi-Pro odpowiedzią na potrzeby serwisowe najnowszej generacji wtryskiwaczy Common Rail zgodnych z normą Euro 6

Urządzenie Hartridge CRi-Pro Delphi Technologies

Postępy w zakresie rozwiązań stosowanych we wtryskiwaczach Common Rail, kluczowe dla norm emisji takich jak Euro 6, stanowią dla warsztatów możliwość zdobycia dużej liczby zleceń serwisowych. Delphi Technologies, marka należąca do BorgWarner Inc., wprowadza urządzenie Hartridge CRi-Pro przeznaczone dla warsztatów poszukujących zaawansowanego, a jednocześnie łatwego w obsłudze rozwiązania, które pozwoli im zmaksymalizować zysk. CRi-Pro to nowe stanowisko opracowane od podstaw w taki sposób, aby pracownicy warsztatów mogli korzystać z diagnostyki wtryskiwaczy na najbardziej zaawansowanym poziomie bez względu na swoje doświadczenie.

 

  • Dzięki urządzeniu CRi-Pro warsztaty mogą zyskać szybkie, a jednocześnie łatwe w obsłudze stanowisko, pozwalające zwiększyć ich dochody oraz wydajność
  • CRi-Pro to rozwiązanie umożliwiające łatwe przełączanie między dwiema platformami programowymi: do uniwersalnego testowania wszystkich marek i do testowania z autoryzacją Delphi Technologies
  • Konstrukcja nowego urządzenia obejmuje uproszczone oprzyrządowanie wtryskiwacza, pozwalające ograniczyć początkową inwestycję w akcesoria, co jeszcze bardziej zmaksymalizuje zwrot z inwestycji warsztatu
  • Urządzenie CRi-Pro to jedyne stanowisko zatwierdzone do testów z autoryzacją Delphi Technologies do wtryskiwaczy F2E, F2P, F2R oraz C2i, C3i, C4i, które jednocześnie posiada funkcję uniwersalnego testowania wszystkich marek.

Powiązane firmy

CRi-Pro to 4-liniowe stanowisko do testowania wtryskiwaczy umożliwiające zastosowanie ciśnienia nawet do 2700 barów. W połączeniu z imponującym przepływem zapewnia to doprowadzenie mocy tam, gdzie jest ona najważniejsza podczas testowania. Nowo zaprojektowane urządzenie łączy w sobie zaawansowane testy na które jest wysokie zapotrzebowanie i które było już dostępne w modelu Sabre CRi Expert, oraz rozwiązanie 4-liniowe, tak aby umożliwić warsztatowi przyjmowanie dużej ilości zleceń testowych. Główny obszar roboczy urządzenia został starannie rozplanowany w sposób pozwalający uprościć montaż i zmianę wtryskiwaczy, dzięki czemu wydajność technika zostaje zmaksymalizowana na każdym etapie korzystania z urządzenia.

Stanowisko do testowania uniwersalnego i z autoryzacją

Urządzenie CRi-Pro posiada autoryzację Delphi Technologies do obsługi oficjalnych programów napraw wtryskiwaczy układów F2E, F2P i F2R, a także wtryskiwaczy w technologii C2i, C3i i C4i — a wszystko to za pośrednictwem oprogramowania IRIS. Dodatkowo umożliwia również testowanie uniwersalne wszystkich marek dzięki oprogramowaniu magmahTouch, zapewniając dostęp do ponad tysiąca zakodowanych planów testowych Bosch, Denso i VDO. Urządzenie CRi-Pro zaprojektowano z założeniem, że użytkownik będzie regularnie zmieniał tryb pomiędzy uniwersalnym do wtryskiwaczy wszystkich marek a autoryzowanym. Na pierwszym miejscu postawiono szybką i łatwą obsługę.

Dzięki autoryzacji urządzenia Hartridge CRi-Pro przez Delphi Technologies, może ono współpracować z najnowszym autoryzowanym programem napraw wtryskiwaczy serii F2, zapewniając warsztatowi skuteczny proces „test-naprawa-test”. Autoryzowany program napraw to pakiet łączący dostęp do części, specjalny sprzęt, dokumentację techniczną i szkolenie dla techników w ramach łatwego do zastosowania rozwiązania. Możliwość przeprowadzania testów diagnostycznych i kodowania za pomocą urządzenia CRi-Pro może skrócić czas potrzebny na obsługę wtryskiwacza i podnieść poziom zadowolenia klienta dzięki skutecznej naprawie za pierwszym razem.

Najnowocześniejsze testy dla wszystkich marek jako standard

Urządzenie CRi-Pro zapewnia warsztatowi uniwersalne możliwości diagnostyczne, bez względu na to, czy technik chce przeprowadzić zwykłe testowanie na zasadzie „przeszedł/nie przeszedł”, czy zamierza wykorzystać innowacyjne etapy testowania i plany testów dotyczące kodowania dostępne w oprogramowaniu magmahTouch. Dzięki możliwości synchronizacji i kodowania impulsu MDP (ang. Minimum Drive Pulse), ciśnienia otwarcia (NOP) i 1 impulsu na obrót (1PPR) warsztat może obsługiwać nawet najbardziej wymagające wtryskiwacze najnowszej generacji, dzięki czemu jest w stanie spełnić potrzeby szerokiej bazy klientów.

Spełnienie wymagań OE dla testów z autoryzacją

Podstawowa wersja nowego urządzenia jest wyposażona w wiele funkcji, aby umożliwić wiarygodne testowanie zgodnie ze standardami OE. Jedną z tych funkcji jest rozszerzony pomiar opóźnienia otwarcia i zamknięcia, który zapewnia dokładniejszą diagnostykę czasu reakcji wymaganą w przypadku wtryskiwaczy F2. Dzięki chłodzeniu powietrzem korpusu wtryskiwacza, płukaniu wtryskiwacza i zaawansowanej kontroli temperatury urządzenie CRi-Pro jest w stanie zapewnić warsztatowi w standardzie szerokie możliwości diagnostyczne. Dalsze usprawnienia oprogramowania przyczyniły się do ograniczenia czasu cyklu o 20–30% w przypadku wtryskiwaczy serii CXi w porównaniu z urządzeniem CRi-PC.

„Liczba pojazdów z silnikiem Diesla i systemem Common Rail jeżdżących po drogach zaczyna osiągać maksymalny poziom, co stanowi dla warsztatów dobrą okazję do zdobycia nowych klientów, których pojazdom będzie można zapewnić długi i bezproblemowy okres użytkowania. Umożliwia to właśnie urządzenie CRi-Pro dzięki szerokiemu wachlarzowi zastosowań, najlepszemu na rynku oprogramowaniu i najnowszym rozwiązaniom w dziedzinie diagnostyki wtryskiwaczy” — mówi James Oakenfull, dyrektor generalny Hartridge. „Wiemy również, że zapewnienie mechanikom łatwej obsługi to sekret pozwalający znacząco zwiększyć wydajność warsztatu. Dlatego zaprojektowaliśmy urządzenie CRi-Pro tak, aby było pod każdym względem szybkie i proste w obsłudze”.

Źródło: Delphi Technologies / BorgWarner

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę