FERODO przedstawia pierwsze klocki hamulcowe, które wypełniają lukę między skutecznością hamowania a komfortem

Klocki hamulcowe FERODO w technologii Fuse+ DRiV – FERODO
29.4.2022

Rewolucyjne klocki hamulcowe FERODO w technologii Fuse+ zapewniają maksymalną skuteczność hamowania, dłuższą żywotność klocka i tarczy, zmniejszone pylenie i certyfikowaną jakość produktów OE.

FERODO, od ponad 100 lat preferowany dostawca produktów hamulcowych na pierwszy montaż (OE), wprowadził innowacyjne klocki hamulcowe, aby wypełnić lukę między maksymalną skutecznością hamowania a najwyższym komfortem. Zaprojektowane w Centrum Technicznym FERODO Chapel-en-les-Frith w Wielkiej Brytanii i wyprodukowane zgodnie ze standardami OE w fabrykach FERODO w Europie, klocki hamulcowe w technologii Fuse+ są wykonane z nowego, zaawansowanego technologicznie materiału ciernego, którego opracowanie zajęło trzy lata. Łączy on w sobie wysoką skuteczność hamowania materiałów o niskiej zawartości stali i wysoki komfort organicznych materiałów NAO.

Mieszanka cierna tych klocków hamulcowych zawiera kombinację ponad 20 precyzyjnie dobranych komponentów, co zapewnia niezrównaną skuteczność hamowania bez tradycyjnych wad takich jak hałas, skróconą żywotnością klocka i tarczy czy nadmiernemu pyleniu.

Dodatkową zaletą klocków w technologii Fuse+ jest wyjątkowa technologia FERODO Eco Friction o zerowej zawartości miedzi, która dodatkowo zmniejsza pylenie i emisję zanieczyszczeń o 60%.

Technologia Fuse+ wyznacza początek zupełnie nowej ery w zakresie hamowania dla profesjonalistów, zespołów wyścigowych i konsumentów, którzy polegają na klockach hamulcowych FERODO. Dzięki tej nowej technologii nie musimy utracić pewnych ważnych właściwości hamowania, aby osiągnąć inne. Teraz nasi klienci mogą cieszyć się tym, co najlepsze z obu światów.

 – powiedział David Coimbra, kierownik ds. systemów hamulcowych w Tenneco DRiV EMEA Motorparts.

Klocki w technologii Fuse+ to kolejny punkt w 125-letniej historii przełomowych innowacji marki FERODO, która kontynuuje tradycję wprowadzania technologii OE na rynek części zamiennych.

Firma FERODO w 1922 r. stała się pierwszym dostawcą okładzin ciernych na pierwszy montaż (OE) do samochodów produkowanych seryjnie, w 1956 r. wynalazła klocek do hamulców tarczowych, a dzisiaj przedstawia kolejną innowację: klocki hamulcowe w technologii Fuse+, pierwsze klocki, które wypełniają lukę między skutecznością hamowania i najwyższym komfortem.

Klocki hamulcowe FERODO w technologii Fuse+ są już dostępne do wielu modeli samochodów klasy premium takich jak Audi, BMW, Mercedes-Benz i Volkswagen. Każdy klocek hamulcowy jest dostarczany w komplecie ze wszystkimi niezbędnymi akcesoriami do szybkiego i łatwego montażu.

Więcej na temat Technologii FERODO Fuse+ na stronie: www.ferodo.pl.

Żródło: DRiV – Tenneco

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę