AutoExpert
Reklama
Reklama

Kampania Castrol „TRZYMAJ POZIOM” ma na celu zwiększenie przychodów serwisów

Preview
Castrol
15.9.2021
Reklama
Reklama

Tej jesieni Castrol rozpoczyna kampanię marketingową „TRZYMAJ POZIOM”, zachęcając właścicieli samochodów do oddawania pojazdu do serwisu, celem kontroli poziomu oleju w silniku. Firma stworzyła pakiet marketingowy dla warsztatów, który pomaga promować tę kampanię i motywować obecnych oraz potencjalnych klientów do regularnej kontroli pojazdu.

 

  • Bezpłatny pakiet marketingowy kampanii stworzony z myślą o zbudowaniu świadomości klientów i zwiększeniu zainteresowania usługami serwisu
  • Zestaw zawiera szereg artykułów promocyjnych w wersji cyfrowej i gotowych do użycia w punkcie sprzedaży
  • Przeprowadzone w Polsce badania dowiodły, że 29% właścicieli samochodów wolałoby, aby to mechanik sprawdzał poziom oleju
Reklama

Zestaw marketingowy zawiera:

  • promocyjne szablony e-mailowe,
  • banery reklamowe online – do wykorzystania na stronie internetowej serwisu i na Facebooku warsztatu,
  • plakaty do umieszczenia w recepcji,
  • ulotki, których można użyć w punkcie sprzedaży lub wysłać je pocztą,
  • naklejki przypominające o konieczności kontroli oleju, które można zostawiać w samochodach klientów.

Serwisy mogą zamówić bezpłatny pakiet marketingowy „TRZYMAJ POZIOM” na stronie: www.castrol.pl/olej-wyzwanie.

Aby wesprzeć tę kampanię, firma Castrol zleciła badania*, przeprowadzone m.in. w Polsce, żeby dowiedzieć się, czy klienci wiedzą, jak ważne jest regularne sprawdzanie poziomu oleju. Co istotne dla serwisów pojazdów, 29% właścicieli samochodów w badanej grupie polskich kierowców preferuje, aby poziom oleju sprawdzał mechanik – osoby te uważają, że profesjonalista lepiej wykonałby to zadanie. W dodatku blisko połowa respondentów (48%) przyznaje, że nie czuliby się pewnie, gdyby mieli ocenić, ile oleju należy wlać do silnika w przypadku jego niskiego poziomu.

Spośród tych kierowców, którzy zazwyczaj nie sprawdzają poziomu oleju samodzielnie, 23% przyznało, że nigdy nie sprawdzali poziomu oleju w silniku swojego samochodu (obecnego lub poprzedniego), a 12% nie wie, jak sprawdzić poziom oleju w swoim obecnym pojeździe. 17% respondentów stwierdziło, że nigdy nie uzupełniali oleju silnikowego w swoim aktualnym lub poprzednim samochodzie.

Powiązane firmy

Reklama

Olej wspomaga efektywną pracę silnika oraz sprzyja ekonomicznej jeździe. Smarowanie elementów silnika pozwala również zapobiegać ich zużyciu i korozji. Castrol zaleca przeprowadzanie kontroli poziomu oleju raz w miesiącu. Wyniki ankiety wskazują jednak, że 56% właścicieli samochodów kontroluje stan oleju silnikowego rzadziej. 28% osób z tej grupy sprawdza stan oleju dopiero, gdy zaświeci kontrolka.

Castrol szacuje, że 21% pojazdów na europejskich drogach ma obecnie niski stan oleju silnikowego, a w 8% z nich może z tego powodu w każdej chwili dojść do uszkodzenia silnika, gdyż stan oleju utrzymuje się poniżej zalecanego poziomu minimalnego**. Ponad połowa respondentów w Polsce (51%) nie ma świadomości, że tak niski poziom oleju może skutkować uszkodzeniami*.

Wyzwanie „TRZYMAJ POZIOM” stanowi świetną okazję dla serwisów, aby zbudować pozytywny wizerunek w lokalnych społecznościach, zachęcić więcej konsumentów i zwiększyć przychody – komentuje Shailendra Gupte, dyrektor ds. marketingu w regionie EMEA w firmie Castrol. I nie chodzi tu tylko o pozyskiwanie nowych klientów. Wyzwanie to ma na celu również wsparcie serwisów w nawiązaniu kontaktu z byłymi klientami i zbudowaniu platformy sprzedaży pakietów do uzupełniania poziomu oleju oraz ułatwia identyfikację dodatkowych usług, prac serwisowych i napraw.

Więcej informacji o firmie Castrol można znaleźć na stronie www.castrol.pl

* Badanie One Poll – przeprowadzone w lipcu 2021 r. w Polsce, w grupie 1000 właścicieli samochodów.
** Analiza danych z 1885 samochodów na pięciu rynkach.

Źródło: Castrol

Reklama

O Autorze

Tagi artykułu

Zobacz również

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama