Podsumowanie akcji #ELITpomaga

Podsumowanie akcji #ELITpomaga
15.5.2020

Epidemia koronawirusa zaburzyła działalność wszystkich sektorów gospodarki na całym świecie. Spółka ELIT Polska od pierwszych dni aktywnie włączyła się do walki ze skutkami pandemii COVID-19. Wszechstronnymi działaniami objęto zarówno mechaników samochodowych, jak też pracowników służby zdrowia.

Konsekwencje globalnego „lockdown-u” gospodarczego dotknęły niemal każdą funkcjonującą firmę, także w poszczególnych obszarach branży motoryzacyjnej - od produkcji, poprzez dystrybucję, do sprzedaży i usług. Konfrontacja z tą nieznaną nikomu sytuacją wymagała podjęcia natychmiastowych i jednocześnie rozważnych działań. Spółka ELIT Polska, będąca częścią Grupy Rhiag i LKQ Corporation, wykorzystała do tego zdobyte przez lata know-how. Ruszyła akcja #ELITpomaga.

Mając na względzie ważną rolę, jaką w czasie epidemii odgrywają prywatne środki transportu oraz zaopatrzenie, ELIT Polska skoncentrowała się na zapewnieniu ciągłości swojej pracy. Utrzymany został cały łańcuch logistyki, od centralnych magazynów, poprzez filie, po sprzedaż i dostawy do warsztatów samochodowych. Na tym etapie dodano opcję e-faktur oraz rozszerzono sprzedaż on-line dla klientów indywidualnych. Spółka przekazała też wsparcie dla stałych Klientów w postaci voucherów na zakupy.

Nie mniej ważnym elementem było zapewnienie maksymalnego, wychodzącego daleko poza zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego, pakietu środków bezpieczeństwa dla pracowników, dostawców i klientów. Opracowano także poradnik dla warsztatów odnośnie działalności w warunkach zagrożenia koronawirusem. Jednocześnie za pośrednictwem profilu na Facebooku prowadzone są otwarte webinary Akademii ELIT z zakresu doboru części i serwisowania samochodu. Dla najmłodszych przygotowano „Warsztatowe kolorowanki”. Książeczkę z grafikami można bezpośrednio pobrać na dysk komputera i wydrukować.

Działalność ELIT Polska oparta jest na ideach społecznej odpowiedzialności biznesu. Jednak to odruch zwykłej solidarności i potrzeby niesienia pomocy przyświecał akcji przekazania maseczek ochronnych i płynów dezynfekujących służbie zdrowia. Do tej pory transporty te trafiły do jednoimiennych szpitali zakaźnych w Dębicy, Krakowie, Sosnowcu i Wrocławiu.

Ze skutkami epidemii COVID-19 będziemy mierzyli się jeszcze przez długi czas. Wymaga to od nas kontynuacji podjętych kroków i środków zaradczych oraz reagowania na zmieniającą się sytuację. W równym stopniu koncentrujemy się na zapewnieniu ciągłości działalności, a tym samym utrzymaniu miejsc pracy, jak też maksymalnej ochronie zdrowia i życia. Nie zapominamy również o naszych klientach - pracownikach warsztatów i sklepów oraz mechanikach, którzy są dla nas bohaterami wypełniając swoje codzienne obowiązki i pomagając utrzymać sprawność naszych aut – mówi Anna Cebeńko, Marketing Manager w Elit Polska.

Źródło: Elit Polska

O Autorze

autoEXPERT – specjalistyczny miesięcznik motoryzacyjny, przeznaczony dla osób zajmujących się zawodowo naprawą, obsługą, diagnostyką i sprzedażą samochodów oraz produkcją i sprzedażą akcesoriów motoryzacyjnych, części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych.

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę