Czym jeżdżą piłkarze Bayernu? Wybrali auta na nowy sezon
Na Audi Piazza w Ingolstadt, pracownicy Audi zaprezentowali piłkarzom FC Bayern Monachium ich samochody służbowe na nowy sezon. Cała flota pojazdów ponownie składa się z w pełni elektrycznych aut klasy premium. We wrześniu, odświeżone samochody używane przez gwiazdy futbolu w poprzednim sezonie, będą dostępne w sprzedaży.
W sezonie 2023/24, który rozpoczął się kilka dni temu, piłkarze FC Bayern Monachium będą jeździć w pełni elektrycznymi modelami premium Audi RS e-tron GT, Audi Q8 e-tron, Audi Q8 Sportback e-tron i Audi Q4 Sportback e-tron.
W tym roku najpopularniejszym wśród profesjonalnych piłkarzy modelem Audi jest po raz kolejny Audi RS e-tron GT. To czterodrzwiowe coupé wybrało aż dwunastu zawodników Bayernu, w tym Thomas Müller, Leroy Sané i Joshua Kimmich. Dzięki łącznej mocy 440 kW (598 KM), Audi RS e-tron GT przyspiesza od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,3 sekundy. Jego wysokonapięciowy akumulator zapewnia zasięg do 488 kilometrów, a dzięki technologii 800 V szybko się ładuje.
Flota nowych pojazdów znajdzie na terenie klubu przy Säbener Straße w Monachium optymalną infrastrukturę e-mobilności. Audi i FC Bayern zainstalowały tam wspólnie aż 38 punktów ładowania. Ponad 20 punktów ładowania jest również dostępnych przy Allianz Arena.
– W swoim wieloletnim partnerstwie FC Bayern Monachium i Audi reprezentują postęp, pasję i wysoką wydajność. W tym sezonie udowadniamy to ponownie, przekazując piłkarzom i działaczom w pełni elektryczną flotą pojazdów. Wspólnie bazujemy na wcześniejszych sukcesach i nadal kształtujemy zrównoważoną i progresywną przyszłość – mówi Hildegard Wortmann, członek zarządu AUDI AG ds. sprzedaży i marketingu.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
– Po ponad 20 latach partnerstwa, FC Bayern i Audi wyjątkowo dobrze współpracują jako zespół. W tym sezonie kontynuujemy naszą podróż w kierunku zrównoważonej mobilności. W ten sposób oba podmioty dążą do osiągania dalszych sukcesów; zarówno na boisku, jak i w zaangażowaniu w jeszcze bardziej ekologiczną przyszłość – mówi Andreas Jung, członek zarządu FC Bayern Monachium odpowiedzialny za marketing.
Audi wspiera FC Bayern Monachium od roku 2002. Partnerstwo zostało niedawno przedłużone do roku 2029. Marka z czterema pierścieniami w logo jest również od 2011 roku udziałowcem FC Bayern München AG.
Źródło: Audi