Suzuki Motor Corporation (Suzuki) oraz Toyota Motor Corporation (Toyota) zdecydowały się pogłębić współpracę, której efektem będzie nowy SUV z napędem elektrycznym opracowany przez Suzuki i Toyotę.
Suzuki Motor Poland zostaje sponsorem tytularnym Korona Handball Kielce. Świętokrzyskie szczypiornistki otrzymają mocne wsparcie finansowe oraz flotę pojazdów do dyspozycji.
W ramach akcji „Suzuki dla lekarzy” do Szpitala Czerniakowskiego w Warszawie trafiła flota miejskich samochodów japońskiej marki. Modele Swift i Ignis będą wykorzystywane przez stołecznych medyków w codziennej walce z COVID-19.
Firma Auto-Elements z Katowic uruchomiła nowy kanał dostaw oryginalnych części samochodowych do czterech marekHYUNDAI - NISSAN - SUZUKI - TOYOTA z centralnych magazynów w Belgii wprost do magazynów Auto-Elements.
Firma Auto-Elements z Katowic uruchomiła nowy kanał dostaw oryginalnych części samochodowych do czterech marek: Hyundai, Nissan, Suzuki, Toyota z centralnych magazynów w Belgii wprost do magazynów Auto-Elements.
Nadchodzi lato gorących cen! Wakacyjna oferta Suzuki to unikatowa propozycja łącząca specjalne ceny na wybrane modele oraz znakomite widowiska z udziałem dziennikarzy motoryzacyjnych i utalentowanych artystów.
W mediach emitowany jest najnowszy spot wizerunkowy Suzuki Motor Poland. Jego koncepcję kreatywną przygotowała agencja marketingu zintegrowanego Communication Unlimited, a za realizację odpowiedzialny był dom produkcyjny Selfish 3.
Autoryzowane serwisy Suzuki zapraszają do skorzystania z promocyjnej oferty na przygotowanie układu klimatyzacji do lata. Akcja czyszczenia klimatyzacji obowiązuje przed wakacjami.
Suzuki Motor Poland rozszerza współpracę z polską koszykówką, podpisując nowe umowy z Energa Basket Ligą oraz Polskim Związkiem Koszykówki.
Salon motoryzacyjny Tokyo Motor Show będzie obfitował w nowości Suzuki. Japońska marka zaprezentuje aż dziewięć koncepcyjnych modeli samochodów i motocykli.
Sylwester Ochman z Japan Motors Bielsko-Biała został zwycięzcą europejskiego finału Suzuki Service Skill Competition 2017.
Suzuki stale dba o podnoszenie jakości obsługi w salonach, jak i serwisach marki. W ramach programu „Technician of Excellence” organizowany jest ogólnopolski konkurs mechaników i diagnostyków Suzuki.
Suzuki Motor Poland w 2016 roku osiągnęło wzrost sprzedaży o blisko 15%, czego wynikiem była rejestracja 7695 nowych samochodów tej marki.
Suzuki podpisało umowę partnerską z firmą HAKUTO, która weźmie udział w konkursie Google Lunar XPRIZE, wysyłając na Księżyc łazika.
Już w dniach 4–25 sierpnia Suzuki zaprezentuje klientom nowego SX4 S-CROSS podczas zamkniętych pokazów w salonach marki w całej Polsce. Najnowszy model będzie dostępny do pierwszych jazd testowych, a klienci biorący udział w prezentacji otrzymają specjalne warunki kupna samochodu.
Chcesz otrzymać nasze czasopismo?