• Strona główna
  • E-Wydania
  • Katalog firm
  • Wydarzenia
  • Zdjęcia
  • Wideo
  • White papers
autoEXPERT
  • Wiadomości
  • Technika motoryzacyjna
  • Mechanika
  • Diagnostyka
  • Nadwozia
  • Elektrotechnika & IT
  • Obsługa i serwis
  • Handel
  • Tematy specjalne
Toni Seidel

Toni Seidel

Prezes

C.T.S. sp. z o.o.

    Bez kitu

    Lakiernictwo

    Bez kitu

    Pokrywanie miejsc łączenia cyną ma w porównaniu do wypełniania masami poliestrowymi wiele zalet. Pierwszą z nich jest wzmocnienie łączonego miejsca, drugą – jego uszczelnienie, a trzecią – zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni blachy. Ponadto nie ma ryzyka pękania szpachlówki, ponieważ cyna będzie się odkształcać razem z blachą, na którą została nałożona.

    Stale o wysokiej wytrzymałości w karoseriach hybrydowych

    Blacharstwo

    Stale o wysokiej wytrzymałości w karoseriach hybrydowych

    Dlaczego stale głębokotłoczone zostały zastąpione przez stale o wysokiej i ultrawysokiej wytrzymałości? Ze względu na ich grubość a tym samym wagę, która powodowała, że karoserie były coraz cięższe i silniki musiały mieć większą moc. Zużywały przy tym duże ilości paliwa, wytwarzając bardzo dużo dwutlenku węgla i zatruwając powietrze.

O tytule
Reklama
Prenumerata
Kontakt
Archiwum
Regulamin serwisu
Polityka prywatności
EN
DE
autoEXPERT

Redakcje i biura: ul. Strzegomska 42AB 53-611 Wrocław

tel. 71 7823 180

autoexpert@autoexpert.pl

Raven Media
Wydawca: Raven Media sp. z o.o. NIP 897-17-67-168 REGON 021366963 Organ Rejestrowy: Sąd Rejonowy dla Wrocławia Fabrycznej VI Wydział Gospodarczy KRS 0000370285
KFZ Batrieb Logotype
Vogel
Licencja: The Polish edition of "kfz-betrieb" is a publication of Raven Media sp. z o.o. licensed by Vogel Communications Group GmbH & Co. KG, 97082 Wurzburg/Germany.