ZF Aftermarket na targach Automechanika Frankfurt 2024

ZF Aftermarket na targach Automechanika Frankfurt 2024 ZF

ZF Aftermarket na targach Automechanika Frankfurt 2024, zaprezentował najnowsze produkty i rozwiązania zaprojektowane, by wspierać klientów, warsztaty i profesjonalistów branży. Stanowisko ZF w budynku Forum zostało przygotowane tak, by jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby kluczowych grup klientów, dzięki czemu warsztaty, dystrybutorzy oraz właściciele flot mogli liczyć na indywidualne wsparcie w dedykowanych strefach. Nowością był także specjalny obszar poświęcony osiągnięciom firmy dla rozwoju motoryzacji, prezentujący innowacje i kluczowe partnerstwa ZF. W strefie prak­tycznej odbywały się sesje szkoleniowe na żywo i demonstracje najważniejszych dla rynku pro­duktów.

  • Światowa premiera aplikacji ZF [pro]Manager: przeniesienie relacji z klientami warsztatów do cyfrowego świata.
  • Nowe amortyzatory pneumatyczne SACHS: części zamienne w jakości premium, które łączą zalety poduszek pneumatycznych z klasycznym amortyzatorem.
  • Świętowanie 40 lat konceptów warsztatowych ZF: cztery dekady innowacji i partnerstwa na motoryzacyjnym rynku aftermarket.

W tym roku ZF Aftermarket przedstawił m.in. aplikację ZF [pro]Manager, wpro­wadza do sprzedaży nowe amortyzatory pneumatyczne SACHS i świętuje 40. rocznicę powstania konceptów warsztatowych. Te kamienie milowe odzwier­cied­la­ją:

  • zaangażowanie firmy w innowacje,
  • jakość
  • i długofalowe partnerstwo na rynku motoryzacyjnych części zamiennych.

 Targi Automechanika we Frankfurcie to idealne miejsce do spotkań z naszymi klientami i partnerami z całego świata. To rozmowy przede wszystkim o tym, w jaki sposób będziemy wspólnie radzić sobie z szybkimi zmianami w branży i postępem technologicznym – mówi Philippe Colpron, dyrektor dywizji ZF Aftermarket. – Zaprezentowaliśmy nowości w naszym znanym i rozbudowanym asortymencie wysokiej jakości produktów, jak również rozwiązania, które wprowadzają wartość dodaną dla rynku i napędzają niezbędną transformację cyfrową w działalności naszych partnerów, tym samym potwierdzając nasze zaangażowanie w rozwój branży.

Narzędzie odpowiadające potrzebom nowoczesnych klientów warsztatowych

Podczas targów firma ZF Aftermarket zaprezentowała aplikację ZF [pro]Manager – kompleksowe narzę­dzie do cyfrowego zarządzania kontaktami z klientem. Rozwiązanie to umożliwia warsztatom profesjonalne podejście do wymagań nowoczesnych klientów, którzy oczekują wygodnej obsługi, płynnej i przejrzystej komunikacji, a także proak­tyw­nego podejścia i możliwości dokonywania płatności cyfrowych. Dzięki takim rozwiązaniom ułatwiającym przekazywanie informacji właścicielom pojazdów, warsztaty mają możliwość istotnego wzmocnienia lojalności klientów i wygenerowania dodatkowych przychodów.

źródło: ZF

ZF [pro]Manager usprawnia obsługę klienta poprzez zautomatyzowanie komuni­kacji pomiędzy warsztatem a właścicielem samochodu oraz przetwarzanie zamówień. Prosty w obsłudze interfejs aplikacji umożliwia płynne funkcjonowanie warsztatu, od akceptacji wyceny po cyfrowe fakturowanie i płatności. Dzięki zautomatyzowanym promocjom, rozwiązaniom do zarządzania rezerwacjami i usługami dla flot, warsztaty zyskują także dodatkowe możliwości rozwoju oferty biznesowej. 

Amortyzatory pneumatyczne SACHS

Nowe amortyzatory pneumatyczne SACHS to kompletne rozwiązanie, które łączy elementy pneumatyczne z amortyzatorem i gwarantuje doskonałe współdziałanie tych kluczowych komponentów.

ZF Aftermarket wprowadzi gamę amortyzatorów pneumatycznych, w tym amortyzatory SACHS z technologią CDC, dzięki której podczas użytkowania czujniki monito­rują wszystkie czynniki wpływające na ruch pojazdu. Sygnały te są przetwarzane przez jednostkę sterującą, która co dwie milisekundy dostosowuje odpowiednie siły tłu­mienia do proporcjonalnego zaworu tłumiącego. Umożliwia to ciągłe dosto­so­wywanie siły tłumienia w zależności od sytuacji i warunków drogowych – np. podczas jazdy w trudnych warunkach następuje automatyczne wzmocnienie tłumienia. Z punktu widzenia kierowcy oznacza to większą kontrolę i stabilność, jak również poprawę komfortu. Na początek amortyzatory pneumatyczne SACHS będą dostępne w sprzedaży między innymi dla Audi Q7, Porsche Cayenne i VW Touareg.

Cztery dekady innowacji i partnerstwa na motoryzacyjnym rynku aftermarket

ZF Aftermarket świętuje 40. rocznicę istnienia swoich konceptów warsztatowych, zapo­cząt­kowanych w 1984 roku uruchomieniem programu Original SACHS Service (OSS). Przez dziesięciolecia firma ZF rozwijała swoją ofertę, której rezultatem jest komp­lek­so­wy pakiet serwisowy ZF [pro]Tech wprowadzony w 2012 roku. Obecnie ponad 12 tys. firm motoryzacyjnych w Europie korzysta ze wsparcia technicznego, szkoleń i wyłącznych informacji serwisowych ZF [pro]Tech.

 Tworzenie silnych relacji z klientami jest podstawą naszych wartości – podkreśla Philippe Colpron, nawiązując do tej okrągłej rocznicy. – Lojalność i zaangażowanie naszych partnerów warsztatowych miały kluczowe znaczenie dla wypracowania przez ZF Aftermarket reputacji głównego partnera warsztatów na świecie.

Źródło: ZF Aftermarket 

Tagi artykułu

autoEXPERT 12 2024

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę