ZF Aftermarket na targach Automechanika Frankfurt 2024
ZF Aftermarket na targach Automechanika Frankfurt 2024, zaprezentował najnowsze produkty i rozwiązania zaprojektowane, by wspierać klientów, warsztaty i profesjonalistów branży. Stanowisko ZF w budynku Forum zostało przygotowane tak, by jak najlepiej odpowiedzieć na potrzeby kluczowych grup klientów, dzięki czemu warsztaty, dystrybutorzy oraz właściciele flot mogli liczyć na indywidualne wsparcie w dedykowanych strefach. Nowością był także specjalny obszar poświęcony osiągnięciom firmy dla rozwoju motoryzacji, prezentujący innowacje i kluczowe partnerstwa ZF. W strefie praktycznej odbywały się sesje szkoleniowe na żywo i demonstracje najważniejszych dla rynku produktów.
- Światowa premiera aplikacji ZF [pro]Manager: przeniesienie relacji z klientami warsztatów do cyfrowego świata.
- Nowe amortyzatory pneumatyczne SACHS: części zamienne w jakości premium, które łączą zalety poduszek pneumatycznych z klasycznym amortyzatorem.
- Świętowanie 40 lat konceptów warsztatowych ZF: cztery dekady innowacji i partnerstwa na motoryzacyjnym rynku aftermarket.
W tym roku ZF Aftermarket przedstawił m.in. aplikację ZF [pro]Manager, wprowadza do sprzedaży nowe amortyzatory pneumatyczne SACHS i świętuje 40. rocznicę powstania konceptów warsztatowych. Te kamienie milowe odzwierciedlają:
- zaangażowanie firmy w innowacje,
- jakość
- i długofalowe partnerstwo na rynku motoryzacyjnych części zamiennych.
– Targi Automechanika we Frankfurcie to idealne miejsce do spotkań z naszymi klientami i partnerami z całego świata. To rozmowy przede wszystkim o tym, w jaki sposób będziemy wspólnie radzić sobie z szybkimi zmianami w branży i postępem technologicznym – mówi Philippe Colpron, dyrektor dywizji ZF Aftermarket. – Zaprezentowaliśmy nowości w naszym znanym i rozbudowanym asortymencie wysokiej jakości produktów, jak również rozwiązania, które wprowadzają wartość dodaną dla rynku i napędzają niezbędną transformację cyfrową w działalności naszych partnerów, tym samym potwierdzając nasze zaangażowanie w rozwój branży.
Narzędzie odpowiadające potrzebom nowoczesnych klientów warsztatowych
Podczas targów firma ZF Aftermarket zaprezentowała aplikację ZF [pro]Manager – kompleksowe narzędzie do cyfrowego zarządzania kontaktami z klientem. Rozwiązanie to umożliwia warsztatom profesjonalne podejście do wymagań nowoczesnych klientów, którzy oczekują wygodnej obsługi, płynnej i przejrzystej komunikacji, a także proaktywnego podejścia i możliwości dokonywania płatności cyfrowych. Dzięki takim rozwiązaniom ułatwiającym przekazywanie informacji właścicielom pojazdów, warsztaty mają możliwość istotnego wzmocnienia lojalności klientów i wygenerowania dodatkowych przychodów.
ZF [pro]Manager usprawnia obsługę klienta poprzez zautomatyzowanie komunikacji pomiędzy warsztatem a właścicielem samochodu oraz przetwarzanie zamówień. Prosty w obsłudze interfejs aplikacji umożliwia płynne funkcjonowanie warsztatu, od akceptacji wyceny po cyfrowe fakturowanie i płatności. Dzięki zautomatyzowanym promocjom, rozwiązaniom do zarządzania rezerwacjami i usługami dla flot, warsztaty zyskują także dodatkowe możliwości rozwoju oferty biznesowej.
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Amortyzatory pneumatyczne SACHS
Nowe amortyzatory pneumatyczne SACHS to kompletne rozwiązanie, które łączy elementy pneumatyczne z amortyzatorem i gwarantuje doskonałe współdziałanie tych kluczowych komponentów.
ZF Aftermarket wprowadzi gamę amortyzatorów pneumatycznych, w tym amortyzatory SACHS z technologią CDC, dzięki której podczas użytkowania czujniki monitorują wszystkie czynniki wpływające na ruch pojazdu. Sygnały te są przetwarzane przez jednostkę sterującą, która co dwie milisekundy dostosowuje odpowiednie siły tłumienia do proporcjonalnego zaworu tłumiącego. Umożliwia to ciągłe dostosowywanie siły tłumienia w zależności od sytuacji i warunków drogowych – np. podczas jazdy w trudnych warunkach następuje automatyczne wzmocnienie tłumienia. Z punktu widzenia kierowcy oznacza to większą kontrolę i stabilność, jak również poprawę komfortu. Na początek amortyzatory pneumatyczne SACHS będą dostępne w sprzedaży między innymi dla Audi Q7, Porsche Cayenne i VW Touareg.
Cztery dekady innowacji i partnerstwa na motoryzacyjnym rynku aftermarket
ZF Aftermarket świętuje 40. rocznicę istnienia swoich konceptów warsztatowych, zapoczątkowanych w 1984 roku uruchomieniem programu Original SACHS Service (OSS). Przez dziesięciolecia firma ZF rozwijała swoją ofertę, której rezultatem jest kompleksowy pakiet serwisowy ZF [pro]Tech wprowadzony w 2012 roku. Obecnie ponad 12 tys. firm motoryzacyjnych w Europie korzysta ze wsparcia technicznego, szkoleń i wyłącznych informacji serwisowych ZF [pro]Tech.
– Tworzenie silnych relacji z klientami jest podstawą naszych wartości – podkreśla Philippe Colpron, nawiązując do tej okrągłej rocznicy. – Lojalność i zaangażowanie naszych partnerów warsztatowych miały kluczowe znaczenie dla wypracowania przez ZF Aftermarket reputacji głównego partnera warsztatów na świecie.
Źródło: ZF Aftermarket