AutoExpert
Reklama
Reklama

Z wizytą w nowym magazynie i centrum rozwoju NGK

Preview
aE
9.10.2017
Reklama
Reklama

W minionym tygodniu mieliśmy okazję obejrzeć z bliska nowe centrum dystrybucyjne firmy NGK Spark Plug Europe w Duisburgu, a także centrum rozwoju firmy w Ratingen.

W ostatnich latach firma NGK Spark Plug Europe znacząco poszerzyła swoje portfolio produktowe. Obok świec zapłonowych oraz żarowych, sond lambda pojawiły się m.in. cewki zapłonowe, technologie przewodów zapłonowych, nowe rodzaje czujników temperatury gazów spalinowych, ciśnienia doładowania oraz ciśnienia bezwzględnego w kolektorze. Dzięki nowym produktom oferta firmy NGK obejmuje cały asortyment produktów związanych z technologią zapłonu oraz wszelkiej maści czujników.

Reklama

Poza powiększeniem oferowanego asortymentu zwiększyła się również liczba finalnych odbiorców zarówno z rynku wyposażenia oryginalnego (OE), jak i aftermarketowego. Obecnie NGK dostarcza swoje produkty do klientów z 44 krajów, nie tylko w Europie, ale również do całego regionu EMEA, obejmującego również Afrykę oraz Bliski Wschód. Dlatego też wzrosły potrzeby logistyczne firmy. Każdego dnia NGK Spark Plug Europe wykonuje ponad 5000 dostaw.

Centrum w Duisburgu, które jest największym tego typu obiektem, pozwoli wysyłać więcej produktów w krótszym czasie i co ważne, posiada odpowiednie moce, by obecną liczbę dostaw jeszcze zwiększyć. Powierzchnia magazynowa liczy 21 000 m2, co pozwoli zgromadzić w jednym miejscu wszystkie produkty oraz zapewni optymalną ich dostępność.

Powiązane firmy

Reklama

W centrum zatrudnionych jest 100 osób, jednak i tak większość czynności jest zautomatyzowana. Zapakowanie i rozpakowanie produktów odbywa się tego samego dnia, w którym ma miejsce wysyłka.

Po Duisburgu przyszedł czas na wizytę w Ratingen w centrum rozwoju firmy NGK Spark Plug Europe. To w tym miejscu powstają i są testowane najnowsze rozwiązania, które niebawem pojawią się w sprzedaży. W Ratingen odbywają się np. testy silników z nowymi świecami zapłonowymi. Znajduje się też tam hamownia podwoziowa, na której sprawdzane są nowe rozwiązania pod kątem eksploatacyjnym.

Reklama

O Autorze

Tagi artykułu

Chcesz otrzymać nasze czasopismo?

Zamów prenumeratę
Reklama