Toyota z prestiżową nagrodą dla producenta roku
Toyota jest pierwszą marką, która została dwukrotnie wyróżniona tytułem producenta roku przez brytyjski magazyn „Autocar”. Tegoroczną nagrodę zdobyła za trwałość, niezawodność, wydajność napędów hybrydowych oraz wysoką jakość aut ze wszystkich segmentów. Doceniono także sposób zarządzania marką.
Wyróżnienia przyznawane przez brytyjski magazyn „Autocar” poprzedzone są dogłębną analizą wielu czynników, dlatego wyniki plebiscytu Autocar Awards cieszą się ogromnym uznaniem na całym świecie. Toyota po raz drugi w historii plebiscytu została producentem roku i jako jedyna została wyróżniona w tej kategorii więcej niż raz. Poprzednio ten tytuł przyznano marce w 2020 roku.
Nagroda jest potwierdzeniem, jak doskonale radzi sobie marka i jej samochody we wszystkich segmentach rynku.
– Toyota liczy się w każdej klasie aut. Od małych miejskich modeli, które są w przystępnych cenach, po prawdziwe terenówki z klasycznym napędem 4x4. To dlatego przyznaliśmy Toyocie tytuł producenta roku – powiedział Mark Tisshaw, redaktor naczelny magazynu „Autocar”.
W uzasadnieniu werdyktu podkreślono niesamowitą trwałość i niezawodność aut. Na taką renomę marka zapracowała produkując samochody, które od dekad nie zawodzą. Ogromne znaczenie miały też wydajne i nowoczesne napędy hybrydowe, które zapewniają niskie zużycie paliwa podczas codziennej jazdy. Tym, co wyróżnia Toyotę spośród konkurencji, jest także sposób zarządzania firmą.
– Na wszystkich szczeblach pracują tam osoby, które rozumieją i kochają samochody – zauważa Tisshaw.
– Autocar to jeden z najbardziej cenionych magazynów motoryzacyjnych na świecie, dlatego to wielki zaszczyt, że zostaliśmy wyróżnieni tytułem producenta roku. Jesteśmy wdzięczni i jednocześnie niesamowicie zmotywowani, by nadal dbać o najwyższą jakość, trwałość i niezawodność naszych aut. Ważne jest też, by były one atrakcyjne dla kierowców. Trzymamy się tych zasad, przyspieszając postępy na rzecz bezemisyjnej mobilności. Realizujemy wielotorową strategię redukcji emisji dwutlenku węgla, dostarczając klientom odpowiednich rozwiązań w odpowiednim czasie – powiedział Stuart Sanders, dyrektor ds. komunikacji i produktu w Toyota (GB).
MOŻE ZAINTERESUJE CIĘ TAKŻE
Źródło: Toyota